اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای دستورالعمل نظام پدافند غیرعامل در دستور کار فرمانداری‌ها

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: دستورالعمل اجرای نظام عملیاتی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم‌محور ابلاغ شده که باید از سوی فرمانداری و شهرداری‌های استان در گام اجرایی قرار گیرد.

اجرای دستورالعمل نظام پدافند غیرعامل در دستور کار فرمانداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: مدیران و رؤسای کارگروه‌ها در برگزاری منظم جلسات پدافند غیرعامل در تلاش باشند.

وی افزود: شورای پدافند غیرعامل به‌صورت شهرستانی به ریاست فرمانداران در هشت شهرستان استان سمنان به‌صورت منظم برگزار و در این راستا برای تشکیل و تعیین کمیته‌های کارشناسی اقدام‌های لازم انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: رسالت پدافند غیرعامل حفاظت از مردم و صیانت از زیرساخت‌ها است و باید از بروز بحران و خسارت‌های احتمالی با اجرای دقیق رویکردهای پدافندی جلوگیری شود.

کارخایی افزود: حادثه بندر بیروت برای همه کشورهای جهان ازجمله ایران هشدار جدی بود که نسبت به مقوله مهم پدافند غیرعامل و حراست از نقاط راهبردی در کشور اقدام‌های جدی‌تری انجام شود.

وی تصریح کرد: مصون‌سازی مکان‌های حساس و راهبردی در استان سمنان به‌طور ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: از تلاش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان که در ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند، نهایت قدردانی را دارم.

کارخایی اظهار کرد: دستورالعمل اجرای نظام عملیاتی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم‌محور ابلاغ شده است که با برنامه‌ریزی‌های اصولی از سوی فرمانداری و شهرداری‌های استان در گام اجرایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده و از تهدیدهای مختلف ازجمله سایبری شهروندان را در امان نگه می‌دارد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول