اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عمل به 50 درصد از اقتصاد مقاومتی وضعیت کشور را دگرگون می‌کند

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت در هفت سال گذشته به نیمی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کرد کشور این شرایط فعلی اقتصادی را نداشت.

عمل به 50 درصد از اقتصاد مقاومتی وضعیت کشور را دگرگون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه پنج‌شنبه در اجتماع عزاداران حسینی در جوار شهدای گمنام شاهین‌شهر اظهار کرد: اگر دولت در هفت سال گذشته به نیمی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کرد کشور این شرایط فعلی اقتصادی رانداشت.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت در هفت سال گذشته به نیمی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کرد کشور این شرایط فعلی اقتصادی رانداشت.

وی افزود: دولت در این مدت اقتصاد کشور را به برجام گره‌زده بود و کمتر به رهنمود مهم اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرد.

حاجی‌دلیگانی عملکرد ضعیف  و حضور برخی مدیران نفوذی را این‌گونه بیان کرد که مشکل کشور این است که بخشی از مسئولان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند و فقط به‌ظاهر نام مقام معظم رهبری را با تکریم بر زبان جاری می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خبرداریم برخی از دلالان سیاسی در داخل به دنبال مذاکره با آمریکایی‌های تروریست هستند ؛ ما به پیامی که سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع رژیم آمریکا می‌آورد مشکوک هستیم.

وی تصریح کرد: دولت‌های فعلی و آینده آمریکا فقط به دنبال تسلیم شدن نظام جمهوری اسلامی و تضعیف توان دفاعی کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه ۱۰۰طرح گشایش اقتصادی و بیش از۴۰۰ کار نظارتی نمایندگان مجلس یازدهم اشاره کرد که افزایش شمار موارد تحقیق و تفحص، سؤال از وزرا، طرح استیضاح چهار وزیر و سؤال از رئیس‌جمهور ازجمله موضوعات نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار خاطرنشان کرد:  طرح پیش‌فروش نفت در صورت اجرا، دولت بعدی با ۲۴۰هزارمیلیاردتومان بدهکار می‌کند و بهتر بود دولت طرح فروش قطعی نفت را اجرا می‌کرد.

وی ادامه داد: درحالی‌که پالایشگاه‌های کوچک کشور بخش خصوصی ۶۰۰ هزار تن در سال ظرفیت خالی دارند، دولت از فروش نفت و میعانات گازی به این واحدهای صنعتی کوتاهی کرده است.

حاجی‌دلیگانی از تکمیل ۸ طرح مهم این دو شهرستان با استفاده از ردیف‌های ملی بودجه خبر داد و اظهار داشت این در حالی ست تاچندسال پیش فقط طرح متروی شاهین‌شهر ردیف بودجه ملی داشت.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: متروی شاهین‌شهر در آینده به خط دوم متروی اصفهان از مسیر ایستگاه زینبیه این شهر متصل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۱۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول