اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقاد امام جمعه سیرجان از عدم معرفی فرماندار پس از یک سال

امام جمعه سیرجان ازعدم انتصاب فرماندار طی یک سال گذشته در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: متولیان امر اعم از استاندار و وزارت کشور به این خواسته مردم و مسؤولان توجه کنند و شهرستانی که جزو شهرستان‌های بزرگ استان پهناور کرمان و دارای این همه ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و تحول و توسعه هست، طی مدت یک سال با سرپرستی فرمانداری اداره می‌شود که ضرورت داشت برای انتصاب فرماندارتسریع می‌شد.

انتقاد امام جمعه سیرجان از عدم معرفی فرماندار پس از یک سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: رهبری همیشه نقشه راه را تعیین و به نکات مهم کلیدی هم اشاره دارند و ایشان فرمودند «معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند» و تأکید بر ضرورت تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی در این دستگاه بسیار مهم داشتند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: سند تحول آموزش و پرورش باید با تبیین صحیح و تنظیم و اجرای برنامه جامع عملیاتی، زمینه‌ساز  پرورش افرادی مومن، خردمند و خدمتگزار نظام اسلامی و ملت ایران شود.

وی با تشکر صمیمانه از مردم و متولیان امر برای عزاداری پرشور حسینی گفت: با وجود همه موانع و مشکلات مردم پایبندی خود را به برگزاری مراسم به خوبی نشان دادند و شعائر دینی و مذهبی به خوبی برگزار شد و عزادری‌ها هم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی برگزار شد.

امام جمعه سیرجان به جنایات رژیم منحوس پهلوی و کشتار مردم در 17 شهریور سال 57  پرداخت و گفت: هفدهم شهریور ۱۳۵۷ خورشیدی یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که جدایی میان مردم و حکومت طاغوت را عمیق‌تر کرد واستیصال و ناتوانی رژیم پهلوی برای مقابله با نهضت امام خمینی(ره) را برملا کرد و حادثه دلخراشی که به جمعه سیاه نام گرفت و دراین روز خون مردم بیگناه در میدان ژاله سابق که امروز به نام همان شهداء است بر زمین ریخته شد و پیروزی انقلاب را رقم زد.

امام جمعه سیرجان سازش امارات با رژیم اشغالگر قدس را خیانت به آرمان مسلمانان و اعراب عنوان کرد و گفت: این خیانت و حامیان آن پشیمان خواهند شد گرچه ملت ایران می‌داند که حتی سردمداران اروپایی با رئیس جمهور آمریکا یک مسیر را طی می‌کنند و آن هم شکست مقاومت درمنطقه است که باید به آنها گفت حزب‌الله و مقاومت در سراسر منطقه و جهان پیروز واقعی خواهد بود و باید ظلم و ستم استکبار از جهان تمام شود و این وعده خداوند است و به زودی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی ازعدم انتصاب فرماندار طی یک سال گذشته در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: متولیان امر اعم از استاندار و وزارت کشور به این خواسته مردم و مسؤولان توجه کنند و شهرستانی که جزو شهرستان‌های بزرگ استان پهناور کرمان و دارای این همه ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و تحول و توسعه هست، طی مدت یک سال با سرپرستی فرمانداری اداره می‌شود که ضرورت داشت برای انتصاب فرماندار تسریع می‌شد.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول