اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیج دانشجویی جلسات مناظره بین کاندیداهای مجلس برگزار می‌کند

مهدی رضایی مسئول کمیته انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی با هدف سالم‌سازی فضای انتخابات و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری و همچنین کمک به مردم برای انتخاب اصلح و با شناخت کامل، جلسات مناظره بین دو کاندیدای حوزه انتخابیه زنجان و طارم آقایان شیخ مهدی باقری و دکتر نبی‌الله محمدی را تدارک دیده است.

بسیج دانشجویی جلسات مناظره بین کاندیداهای مجلس برگزار می‌کند

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بسیج دانشجویی با هدف سالم‌سازی فضای انتخابات و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری و همچنین کمک به مردم برای انتخاب اصلح و با شناخت کامل، جلسات مناظره بین دو کاندیدای حوزه انتخابیه زنجان و طارم آقایان شیخ مهدی باقری و دکتر نبی‌الله محمدی را تدارک دیده است. 

مسئول کمیته انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه این مناظرات شامل محورهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند و در دو جلسه به مسائل بومی استان زنجان و مسائل ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخته خواهد شد، افزود: این مناظرات به صورت زنده و در فضای مجازی پخش و منتشر خواهند شد. 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این مناظرات قابلیت پرسش سوالات توسط مردم از کاندیداها است و مردم می‌توانند سوالات خود به صورت مکتوب یا صوتی از طریق شناسه در نظر گرفته شده برای مجریان برنامه ارسال کنند.

رضایی ادامه داد: این مناظرات روزهای شنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۷ شهریور ساعت ۲۱ از طریق صفحه @khiizesh در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام بصورت زنده روی پخش خواهد شد. 

لازم به ذکر است، جلسات هماهنگی این مناظرات از روزهای قبل با حضور نمایندگان کاندیداهای نمایندگی مجلس برگزار شده و همه شرایط برگزاری و نکات لازمه به اطلاع نمایندگان کاندیداهای رسیده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول