اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انجام نهضت ملی روکش آسفالت جاده‌های کشور تا دوسال آینده

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: طرح‌هایی تا ۲ سال آینده برای بهبود کیفیت روکش آسفالت راههای کشور در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی تردد، ترافیک و ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و برای رفاه حال رانندگان جاده‌ای در حال اجراست.

انجام نهضت ملی روکش آسفالت جاده‌های کشور تا دوسال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عبدالهاشم حسن‌نیادر آیین آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تیران به سامان اظهار داشت: کیفی‌سازی جاده‌های کشور مورد توجه این وزارتخانه است و با اجرای پروژه‌های راهداری افزایش ایمنی و کاهش حوادث دنبال می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به وضعیت راه های اصفهان اظهارداشت: این استان در مسیر تردد جاده‌های چند استان قرار دارد و حجم بالایی از ترافیک در این منطقه است؛ استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

وی اجرای پروژه های راهداری، نگهداری، توسعه و احداث جاده های جدید را در راستای خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر اعلام‌ کرد و گفت: مسؤولان استانی در اجرای این پروژه‌ها نقش مهمی دارند.

حسن‌نیا تصریح کرد: طرح‌هایی تا ۲ سال آینده برای بهبود کیفیت روکش آسفالت راههای کشور  در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی تردد، ترافیک و ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و برای رفاه حال رانندگان جاده‌ای در حال اجراست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: با اجرای نهضت سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت، وضعیت راه های شریانی کشور ترمیم و بهبود پیدا می‌کند که تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است.

اصفهان رتبه پنجم کشور در کاهش تصادفات برون شهری را کسب کرد

حجت‌اله غلامی در این مراسم‌ها اظهار داشت: اقدامات موثری در حوزه ایمنی و نگهداری راه های استان انجام شده که کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را بدنبال داشته است و اقدامات موثری توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در زمینه کاهش تصادفات انجام شده که کاهش ۶ درصدی تصادفات را بهمراه داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: دشمنان با تحریم‌های بی سابقه و بسیار سخت نتوانستند ما را از ادامه تلاش برای پیشرفت کشور باز دارند و طرح های خوبی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: بهره برداری از طرح‌های عمرانی متعدد در استان و کشور در هفته دولت بیانگر این است که دشمنان برغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه، نتوانسته‌اند ما را از حرکت باز دارند.

به گزارش فارس، بهره‌برداری از ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شد.

این طرحها شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیرهمسطح در مبارکه، ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضاست که با حضور عبدالهاشم حسن نیا در شهرستان‌های تیران و کرون، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و اصفهان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول