اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد ریالی در زیرساخت‌های برق‌رسانی شاهرود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه سال قبل افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال در عرصه زیرساخت‌های برق‌رسانی شاهرود سرمایه‌گذاری شده، گفت: برای امسال هم قریب ۲۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد ریالی در زیرساخت‌های برق‌رسانی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان شاهرود بیان کرد: پرداخت به‌هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه‌ساز استمرار و ارتقای خدمات‌دهی شرکت توزیع برق استان سمنان است.

او اضافه کرد: به لحاظ ترکیب مصرف انرژی در شهرستان شاهرود، بیشترین مقدار به بخش کشاورزی اختصاص داشته و حدود 34 درصد بوده و سهم انرژی این شهرستان به نسبت کل استان، 22 درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه سال قبل افزون بر 160 میلیارد ریال در عرصه زیرساخت‌های برق‌رسانی این شهرستان سرمایه‌گذاری انجام شده، افزود: برای امسال هم قریب 200 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های برقی این شهرستان پیش‌بینی شده است.

موسوی‌زاده اضافه کرد: در هفته دولت، 20 طرح عمرانی برق‌رسانی در شهرستان شاهرود با اعتباری به مبلغ 77 میلیارد و 477 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان شاهرود هم ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت توزیع برق در شاهرود بیان کرد: مجموعه شرکت توزیع برق دارای بهره‌وری و کارایی بسیار بالایی بوده و رضایت‌مندی مردمی نیز گویای این مهم است.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول