اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت 13 هزار و 239 ولادت در گلستان/ ثبت 169 مورد دوقلوزایی در گلستان

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان از ثبت بیش از 13 هزار ولادت در گلستان خبر داد و گفت: در سال جاری 13 هزار و 39 ولادت در استان گلستان به ثبت رسید.

ثبت 13 هزار و 239 ولادت در گلستان/ ثبت 169 مورد دوقلوزایی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمید درخشان‌نیا عصر امروز در دومین جلسه شورای راهبردی جمعیت استان گلستان که با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۷ هزار و ۵۴ ازدواج در استان ثبت شد که خوشبختانه شاهد روند نزولی آمار طلاق در سال جاری بودیم.

 

* کاهش 0.5 درصدی آمار طلاق در گلستان/ ثبت بیشترین آمار طلاق در شهرهای مراوه‌تپه و آققلا

وی از کاهش ۰.۵ درصدی آمار طلاق در گلستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد یکهزار و ۶۵۴ طلاق در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۸ در استان گلستان ثبت شد که آمار طلاق به میزان ۰.۵ درصد در استان گلستان و در کشور نیز این میزان به ۳.۶ درصد کاهش یافت.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان با اشاره به اینکه آمار طلاق در شهرستان بندرگز تغییری نیافت، ابراز کرد: میزان طلاق در شهرهای کردکوی 27.7 و در مراوه‌تپه به 10 مورد رسید که بیشترین آمار طلاق را در شهرهای مراوه‌تپه و آققلا داشتیم.

* روند صعودی ثبت ازدواج در 11 شهرستان گلستان/  طلاق در گلستان روند کاهشی داشت

درخشان‌نیا با بیان اینکه ثبت ازدواج در 11 شهرستان گلستان روند صعودی داشته است، گفت: سهم طلاق در چهار سال اخیر روند افزایشی داشته و این درحالی است که در سال جاری با کاهش روند طلاق در گلستان مواجه شدیم.

وی از افزایش ثبت ازدواج در دو شهر گمیشان و مینودشت استان گلستان خبر داد و افزود: در شهرستان بندرگز هیچگونه تغییری در این زمینه نداشتیم.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۹ تعداد ۷ هزار و ۳۷۷ واقعه ازدواج را در سطح استان گلستان شاهد بودیم.

* کمترین آمار «میانگین مدت زمان ازدواج» در دو شهر بندرترکمن و گمیشان به ثبت رسید

درخشان‌نیا با بیان اینکه میانگین مدت زمان ازدواج در گلستان 9.4 درصد است، تصریح کرد: بیشترین آمار ازدواج در شهرستان گرگان صورت گرفته است که آمار آن 10.9 درصد است و کمترین آمار «میانگین مدت زمان ازدواج» در دو شهر بندرترکمن و گمیشان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه گلستان از لحاظ تعداد ولادت در وضعیت خوبی به سر می‌برد، ادامه داد: گلستان رتبه ششم کشوری را در زمینه تعداد ولادت‌ها در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان ابراز کرد: متاسفانه استان گلستان در زمینه فوتی‌ رتبه ۱۱ کشوری را به خود اختصاص داداه است این در حالی است که در زمینه ازدواج شاهد رتبه ۹ در سطح کشور بودیم.

* ثبت بیش از 13 هزار ولادت در گلستان/ 169 مورد دوقلوزایی در گلستان ثبت شد

درخشان‌نیا با بیان اینکه میزان طلاق در گلستان از متوسط میانگین آمار طلاق در کشور پایین‌تر است، افزود: استان گلستان رتبه 18 را در زمینه طلاق دارد.

وی از ثبت بیش از 13 هزار ولادت در گلستان خبر داد و گفت: در سال جاری 13 هزار و 39 ولادت در استان گلستان به ثبت رسید و این در حالی است که میزان ولادت در پنج ماهه نخست سال 1398 به 13 هزار و 767 رسیده بود و در سال 1397 تعداد 15 هزار و 777 و در سال 1396 تعداد 17 هزار و 364 واقعه تولد در گلستان گزارش شد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان از یک واقعه چهارقلوزایی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری تعداد 169 مورد دوقلوزایی در سطح استان گزارش شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول