اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نقش چشمگیر خیرین سلامت کرمانشاه در مقابله با کرونا/ اهداء 150 هزار ماسک

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نقش خیرین حوزه سلامت استان در مقابله با بیماری کرونا بسیار چشمگیر است.

نقش چشمگیر خیرین سلامت کرمانشاه در مقابله با کرونا/ اهداء 150 هزار ماسک

تورج شیرزادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به همراهی خیرین استان با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹، اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در جذب منابع مالی و همچنین تجهیزاتی از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر ارگان‌های در استان کرمانشاه در برهه اخیر شیوع بیماری کرونا ویروس اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در راستای این تلاش‌ها تجهیزات خیلی خوبی وارد استان کرمانشاه شده که همین سبب شد وضعیت امروز کرمانشاه در ارائه خدمات سلامتی به خصوص به بیماران کوید ۱۹ قابل قبول باشد.

 مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به کمک چشمگیر مجمع خیران استان و نهادها و انجمن‌های مردم نهاد در راستای تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارو اشاره کرد.

شیرزادیان با اشاره به برخی از این کمک‌ها، ادامه داد: حدود ۱۴۰ هزار ماسک سه لایه، ۱۳ هزار و ۴۰۰ ماسک N95، یک‌هزار و ۱۰۰ عدد گان حفاظتی، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد لباس حفاظت فردی، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد شیلد محافظ صورت، یک‌هزار و ۲۶۰ عدد عینک محافظ صورت کلاه و پاپوش، کاور کفش و سایر ملزومات محافظ فردی از طرف انجمن‌ها و نهادها تا کنون به دانشگاه کمک شده که البته کمک‌های تجهیزات بیمارستانی و دارو بسیار چشمگیر است.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول