اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حقابه روستا‌های موسوم به ناحیه در الموت غربی بررسی شد

معاون سیاسی استاندار گفت: حقابه روستا‌های موسوم به ناحیه در الموت غربی و تقسیم آب شرب و کشاورزیِ دو روستای فشک و پرچکوه در این منطقه که دیروز اختلافاتی بین اهالی به وجود آورده بود، بررسی شد.

حقابه روستا‌های موسوم به ناحیه در الموت غربی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: تقسیم آب شرب و کشاورزیِ دو روستای فشک و پرچکوه در الموت غربی روز گذشته اختلافاتی بین اهالی به وجود آورده بود، لذا امروز حقابه روستا‌های موسوم به ناحیه در الموت غربی در نشستی با نمایندگان اهالی این روستاهای بررسی شد و مشکلات موجود مورد ارزیابی قرار گرفت.

منوچهر حبیبی افزود: تلاش برای تأمین آب شرب سالم و کشاورزی در اولویت کاری مسؤولان استان است و باید اهالی به نظرات کارشناسان هم در این زمینه اهمیت قائل شوند.

به گفته وی؛ تا کنون آب روستاهای معروف به ناحیه از خاررود تأمین شده اما در چند سال اخیر بدلیل کم بارشی منابع آبی محدود شده است و باید با صرفه جویی با رعایت حال همدیگر از این منابع استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روستای فشک در حدود دو دهه است که دچار مشکلات آب شرب بوده و اهالی منطقه برای تأمین آب شرب دچار مشکل هستند. با سفر استاندار و نمایندگان مجلس به این منطقه مصوب شد تا آب شرب از چشمۀ خارود به این روستا انتقال پیدا کند، اما در زمان اجرای پروژه عمرانی لوله گذاری، اعتراض و اختلاف اهالی روستاهای منطقه موجب ایجاد حواشی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول