اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان 3 طرح اشتغالزایی با هزینه ای بالغ بریک میلیارد و 250 میلیون ریال را افتتاح کرد.

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان

حامد مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان 3 طرح اشتغالزایی با هزینه ای بالغ بریک میلیارد و 250 میلیون ریال را افتتاح کرد.

وی افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ ها اشتغالزایی نمونه‌ای از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و زودبازده است که در دوره کوتاهی به درآمد می‌رسند و از مرحله شروع تا مرحله بازاریابی و فروش توسط قرارگاه مدیریت می‌شوند.

مقدم هزینه اماده سازی و بهره برداری این 3 طرح را بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:راه اندازی مرکز پرواربندی و قرنطینه دامی در منطقه سیب و سوران شهرستان سراوان با اشتغال 3 نفر به صورت مستقیم و 7 نفر غیرمستقیم در فضایی بالغ بر 2700 متر مربع تعداد 50 راس گاو را پرورش می دهد.

وی با اشاره به رفع محرومیت از منطقه و توانمند سازی خانوارهای محروم افزود: راه اندازی کارگاه بلوک زنی شهرستان فنوج با اشتغال مستقیم 4 نفر و نیز تجهیز و راه اندازی کارگاه ترمیم و تعمیر میز و صندلی مدارس در این شهرستان از دیگر طرح های حمایتی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام است که امروز به بهره برداری رسید.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان گفت: تامین سرپناه مناسب و ایجاد اشتغال به عنوان دو اولویت اصلی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در راستای توانمندی خانواده ها و اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و توجه جدی قرار گرفته است که امیدواریم با اقدامات انجام شده موجبات رضایت خداوند متعال و مردم شریف این استان را با حفظ کرامت انسانی و شان و جایگاه والای آنان فراهم آوریم.

انتهای پیام/3138

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول