اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سند جامع فرهنگی هرمزگان تدوین می‌شود/ روز هرمزگان در تقویم فرهنگی استان ثبت خواهد شد

استاندار هرمزگان گفت: سند جامع فرهنگی استان هرمزگان توسط دانشگاه هرمزگان تدوین می‌شود.

سند جامع فرهنگی هرمزگان تدوین می‌شود/ روز هرمزگان در تقویم فرهنگی استان ثبت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان با تاکید بر تدوین سند جامع فرهنگی در استان هرمزگان، عنوان کرد: دانشگاه هرمزگان مامور تدوین این سند است.

وی با بیان اینکه تدوین سند جامع فرهنگی استان دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: انتظار می‌رود که اقدامی جامع و حرفه‌ای توسط دانشگاه هرمزگان انجام شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: دانشگاه هرمزگان در این راستا باید از ظرفیت دیگر دانشگاه‌های استان هرمزگان و افراد نخبه و خبره استفاده کند.

همتی تصریح کرد: در جلسه بعدی، دانشگاه هرمزگان طرح این سند را ارائه خواهد کرد که انتظار می‌رود با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان هرمزگان اقدامی شایسته انجام شود.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان نیز برای مدیریت و تامین بخش مالی این موضوع همکاری لازم را خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این نشست، گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان مصوب شد که در کنار روز ملی خلیج‌فارس، روز پنجم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز هرمزگان ثبت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با بیان اینکه برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر این شورا در فرهنگ عمومی استان هرمزگان تلاش خواهیم کرد، افزود: در کنار روز خلیج‌فارس، روز هرمزگان در پنجم اردیبهشت‌ماه را در قالب هفته فرهنگی استان خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: از آغاز روز هرمزگان تا آغاز روز خلیج‌فارس یک هفته است که مردم استان در این یک هفته ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پیشینه تاریخی خود را ارائه خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس با ذکر این نکته که برنامه‌های خوبی برای روز هرمزگان در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: در آینده برنامه‌های فرهنگی استان هرمزگان را ذیل سند جامع فرهنگی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول