اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم زیر 10 سال

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم برای افراد زیر 10 سال خبر داد.

برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم زیر 10 سال

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در طول سال برنامه‌های قرآنی متعددی اجرایی می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کریم خبر داد و گفت: مسابقه تفسیر قرآن همزمان با سراسر کشور برای آقایان و بانوان در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 35 نفر از متسابقین متشکل از 20 خانم و 15 آقا در بخش تفسیر به رقابت پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند.

مرادخانی گفت: همچنین 100 نفر در بخش آقایان و بانوان در مسابقات آوایی قرآن اوقاف در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و تواشیح به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: نفرات برتر مسابقات آوایی در هر بخش مشخص شده و در دو بخش بانوان و آقایان یک نفر به عنوان نفر برگزیده به مرحله کشوری راه یافت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات کشوری قرآن کریم نیز آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات به صورت آنلاین خواهد بود و داوری نیز از همین طریق انجام می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم خبر داد و افزود: این آزمون ویژه افراد زیر 10 سال است که مسؤولیت آن به عهده اوقاف گذاشته شده است و البته مرحله نخست آن به صورت کتبی برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول