اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات 5 میلیارد ریالی در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اعضای باند سرقتی که در حدود 5 میلیارد ریال طلاجات را از منزل شهروندی ساوجی سرقت کرده بودند، در کمتر از 48 ساعت در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات 5 میلیارد ریالی در ساوه

علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت منزلی در یکی از محله‌های شهرستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و بنا بر اظهارات صاحب خانه در زمانی که آنان در منزلشان حضور نداشتند، سارقان وارد منزلشان شده و در حدود 300 گرم طلا و تعداد 27 قطعه سکه بهار آزادی را به سرقت برده‌اند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: با شروع تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، در کمتر از 48 ساعت اعضای این باند سرقت شناسایی و در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی و در حین فروش طلاجات دستگیر شدند. 
 
عیسی‌آبادی با اشاره به کشف طلاجات مورد نظر و تحویل آن به مالباخته در این عملیات پلیسی تصریح کرد: 3 متهم دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضایی معرفی شدند. 
 
وی با تاکید بر اینکه لازم است شهروندان توصیه‌های پلیس را برای پیشگیری از سرقت مورد تاکید قرار دهند و از نگهداری طلاجات و وجه نقد در منزل اجتناب کنند گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بدون فوت وقت موضوع را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول