اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 150 بسته‌ مهر تحصیلی در قائمشهر

رئیس اداره اوقاف قائمشهر از تهیه و توزیع بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار این شهرستان از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی خبر داد.

توزیع 150 بسته‌ مهر تحصیلی در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی فتحی در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به رسالت اوقاف و تولیتی که در راستای اجرای نیات موقوفات داریم و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و محرومیتی که بخشی از مردم استان با آن مواجه هستند، بر خود لازم دانستیم که در حوزه تحصیل دانش‌آموزان نیز ورود کنیم.

وی ادامه داد: از این‌رو امسال از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی توانستیم برای دانش‌آموزان بسته‌هایی تحت عنوان «بسته مهر تحصیلی» شامل کیف، دفتر، لوازم التحریر و کلیه نیازهای ضروری تحصیلی دانش‌آموزان تهیه کنیم.

فتحی ضمن تشکر از حضور مسئولین و حمایت‌های آنان بیان کرد: اجرای نیات واقفین خیراندیش آنهم در جهت رفع نیازهای علمی و تحصیلی محصلین در قالب مهر تحصیلی گامی مثبت در جهت اعتلای علمی کشور و میهن عزیز اسلامیمان می‌باشد و انشاالله با بکارگیری تمام توان خویش سعی در رفع نیاز آنهم از جامعه علمی و دانش آموزان عزیزمان که سرمایه‌های واقعی این سرزمین هستند گام خواهیم برداشت و قدر مسلم چنین حرکت ها ادامه دار و پربارتر از قبل خواهد بود.

وی از توزیع 150 بسته مهر تحصیلی در قائمشهر به ارزش 26 میلیون تومان خبر داد و افزود: امیدوارم این اقدام بتواند بخشی از دغدغه‌های تعدادی از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان را در حوزه تحصیل دانش‌آموزان و فرزندانشان برطرف کند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول