اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرانجام واگذاری دائمی ۲ ورزشگاه شهرداری به سرخ‌آبی‌ها

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه هنوز تکلیف واگذاری ۲ ورزشگاه به سرخ‌آبی‌ها نهایی نشده و تهاتر با سازمان ورزش انجام نگرفته است،‌گفت: بیش از 1100 فضای ورزشی در سطح پایتخت زیرمجموعه شهرداری تهران است.

سرانجام واگذاری دائمی ۲ ورزشگاه شهرداری به سرخ‌آبی‌ها

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط شهرداری تهران،‌اظهار داشت: قرار بود در این زمینه تهاتری با وزارت ورزش انجام شود ولی هنوز این موضوع به سرانجام نرسیده و تهاتر صورت نگرفته است.

وی افزود:تهاتر با وزارت ورزش در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و توجه به کاهش آلودگی هواست و موضوع واگذاری دائمی دو ورشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) حتماً با مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد.

به دلیل شرایط کرونا مدتی ورزشگاه‌های زیرمجموعه شهرداری تهران تعطیل شده بود ولی در حال حاضر ورزش‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا انجام آن را در ورزشگاه‌ها مجاز اعلام کرده، در دستور کار قرار گرفته است و در ورزشگاه‌های شهرداری تهران ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران بیان داشت: تقریبا به جزء تعطیلی استخرهای روباز تقریبا همه سالن‌های ورزشی به نوبت و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی دایر است.

محسنی خاطرنشان کرد:‌بیش از 1100 فضای ورزشی زیرمجموعه شهرداری تهران قرار دارد که شامل 500 زمین چمن، 416 مجموعه ورزشی و تعدادی ورزشگاه‌ سرای محلات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول