اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر علوم: درباره استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه ها به مجلس پاسخ دادم

وزیر علوم گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند کمک زیادی به حوزه فناوری‌ها و آموزش کشور داشته باشند، ضمن اینکه حسن نظرهای نمایندگان این فرصت را برای آموزش عالی فراهم خواهد کرد تا اگر احیانا مشکل وجود دارد رفع شود.

وزیر علوم: درباره استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه ها به مجلس پاسخ دادم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (سه شنبه 18 شهریور) پس از حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: امروز بر اساس سوالاتی که تعدادی از نمایندگان درباره مسائل آموزش عالی مطرح کرده بودند در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا کردم.

وی در همین راستا توضیح داد: پاسخ سوالاتی که نمایندگان مطرح کرده بودند به صورت مشروح ارائه کردم که ان‌شاءالله این تعاملات و همکاری‌های در روند بهبود امور آموزش عالی کشور که یکی از بخش‌های مهم حساس کشور در شرایط فعلی کشور است کمک کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند کمک زیادی به حوزه فناوری‌ها و آموزش کشور داشته باشند، ضمن این که حسن نظرهایی که در نمایندگان مجلس وجود داشته و دارد این فرصت برای آموزش عالی کشور فراهم خواهد کرد تا اگر احیانا مشکل وجود دارد رفع شود و امیدواریم ضعف‌ها را با حمایت مجلس بتوانیم برطرف کنیم.

وی در خصوص جزئیات این سوالات خاطرنشان کرد: بخشی از این سوالات درباره برنامه آموزش عالی کشور بود ضمن این که یکی از سوالات هم درباره برنامه ششم توسعه بود، همچنین سوالی را هم درباره استخدام اعضای هیأت علمی و کارکنان برخی از دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه پیام نور بود.

غلامی افزود: ان‌شاءالله پاسخ‌هایی که به سوالات اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دادم، برای نمایندگان قانع کننده بوده باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول