اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکلی برای تامین آب روستاهای الموت غربی از سرچشمه خارود وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با تدابیر اتخاذ شده، مشکل و مانعی برای تأمین آب به روستاهای الموت غربی از محل سرچشمه خارود وجود ندارد.

مشکلی برای تامین آب روستاهای الموت غربی از سرچشمه خارود وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با تدابیر اتخاذ شده، مشکل و مانعی برای تأمین آب به روستاهای الموت غربی از محل سرچشمه خارود وجود ندارد.
منوچهر حبیبی در بازدید از سرچشمه خارود در بخش الموت غربی شهرستان قزوین افزود: اقدامات لازم برای حفاظت آب چشمه‌ها انجام می شود تا بر اثر حوادثی مانند سیل و رانش زمین دچار مشکل نشوند.
وی اظهار داشت: مردم و اهالی منطقه مسایل و مشکلات خود در خصوص آب شرب را باید از مجاری و چارچوب قانون پیگیری و دنبال کنند.
حبیبی با اشاره به وضعیت آب شرب و کشاورزی روستاهای فشک،تلاتر رشکین، پرچکوه و روح آباد الموت غربی که در روزهای گذشته با مشکلاتی در تأمین آب روبرو بوده اند،گفت: آب این روستاها از ابتدا از محل چشمه خارود تأمین می‌شده اما در سال‌های اخیر با توجه به خشکسالی و کم شدن بارش ها منابع آب محدود شده و باید در مصرف آب صرفه جویی و تدبیر کنیم.
این مسؤول خاطرنشان کرد: تامین آب شرب برای شهروندان از اولویت های اساسی دولت به شمار می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مشکل تأمین آب شرب روستای فشک مربوط به دو دهۀ اخیر بوده که پس از سفر استاندار قزوین به الموت و تصویب انتقال آب از چشمه خارود به این روستا، با مشکلاتی روبرو شد و اختلافاتی در زمینه سهم آب میان اهالی روستاهای هم‌جوار پیش آمد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول