اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

گازرسانی به ۳۰۱ روستای لرستان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ضریب گازرسانی در روستاهای لرستان ۸۹ درصد است، برنامه‌ریزی ما این است که با گازرسانی ۳۰۱روستا تا پایان سال جاری این رقم به بالای نود درصد برسد.

گازرسانی به  ۳۰۱ روستای لرستان تا پایان سال

کرم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه ضریب گازرسانی شهری در لرستان ۹۹.۸ درصد است، عنوان کرد: از تمام شهرهای استان تنها شهر شول‌آباد الیگودرز گازرسانی نشده که درصدد هستیم تا پایان امسال گازرسانی به این شهر انجام شود.

وی افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه این کار سخت است اما از همه تلاش خود برای تحقق این امر استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضریب گازرسانی روستایی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ضریب گازرسانی در روستاهای لرستان ۸۹ درصد است، برنامه‌ریزی ما این است که با گازرسانی  ۳۰۱روستا تا پایان سال جاری این رقم به بالای نود درصد برسد.

گودرزی خاطرنشان کرد: بیشترین روستاهایی که فاقد گاز هستند در بخش تشکن و شاهیوند شهرستان دوره‌ی چگنی و بخشی از روستاهای شهرستان دلفان است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۶۲ روستای لرستان واجد شرایط گازرسانی است، افزود: از این تعداد تاکنون هزار و ۷۲۷ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ ضریب گازرسانی روستایی در استان به ۹۸ درصد برسد.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول