اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

انتقاد از تصمیمات سلیقه‌ای و ناگهانی مسئولان/ معطلی 4 ماهه ماشین‌آلات صنعتی در گمرک

رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران ماشین‌های دوخت و بافت با اشاره به معطلی 4 ماهه ماشین‌آلات صنایع دوخت و بافت کشور در گمرکات گفت: با تصمیمات سلیقه‌ای و ناگهانی، سرمایه فعالان اقتصادی هدر می‌رود و هیچ کسی نیز پاسخگو نیست.

انتقاد از تصمیمات سلیقه‌ای و ناگهانی مسئولان/ معطلی 4 ماهه ماشین‌آلات صنعتی در گمرک

عباس منزوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم ترخیص ماشین‌های دوخت و بافت از گمرکات گفت: از چهار ماه پیش تاکنون چند کانتینر حامل ماشین‌های دوخت در گمرکات معطل این ترخیص مانده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران ماشین‌های دوخت و بافت با اشاره به ارزش بالای مالی این کالاها اظهار داشت: طی 4 ماه اخیر مبالغ قابل توجهی دموراژ برای این کالاهای مانده در گمرکات پرداخت شده است.

وی با انتقاد از تغییرات ناگهانی و سلیقه‌ای قوانین بیان داشت: این تصمیمات فعالان اقتصادی را سردرگم و ادامه فعالیت را برای آنها غیر ممکن می‌کند.

منزوی در مورد ماشین‌آلات معطل مانده در گمرک بیان داشت: این ماشین‌آلات در صنایع دوخت و بافت از قبیل پوشاک، کشباف و جوراب، صندلی دوزان خودرو، پیراهن‌دوزان و تشک دوزان کاربرد دارد، ضمن اینکه برای دوخت ماسک نیز اکنون به آنها نیاز داریم.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ترخیص این کالاها در گمرکات گفت: متاسفانه علیرغم سرمایه هنگفتی که پشت گمرکات مانده، بانک مرکزی هیچ اقدامی برای ترخیص این کالاها انجام نداده است. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول