اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وجود 35 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه‌های سیار کانون ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، گفت: 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.

وجود 35 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه‌های سیار  کانون ایلام

مهدی جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: هم اکنون 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید سه کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در روستاهای ایلام فعالیت حضوری خود را هماهنگ با برنامه مدارس آغاز کرده‌اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: ۲۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در استان فعال هستند، از این تعداد سه تا کتابخانه سیار روستایی در روستاها به صورت سیار فعالیت می‌کنند؛ تمام فعالیت‌های مراکز ثابت از جمله کتاب رسانی و ۶۴ فعالیت دیگر در کتابخانه‌های سیار نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اهدای بیش از پانصد جلد کتاب کودک و نوجوان در این روز به مدارس چشمه کبود و دیگر مناطق استان خبر داد و بیان داشت: هم زمان با بازگشایی مدارس بیش از ۱۳۲ عنوان کتاب جدید نیز به کتابخانه‌های مراکز ثابت و سیار  کانون افزوده و توزیع شده است.

جمالی تصریح کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که با شیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد؛ امید است با بازگشایی مدارس، مراکز کانون نیز بتوانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت حضوری، از سر گرفته شود.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول