اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرداخت حق‌الزحمه تولید محتوا در فضای مجازی به معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور اختیاری دانش آموزان و اجباری بودن حضور معلمان در مدارس گفت: در سطح مدارس اینترنت رایگان در اختیار آموزگاران و معلمان قرارگرفته و معلمان بابت حضور در این ساعات، حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.

پرداخت حق‌الزحمه تولید محتوا در فضای مجازی به معلمان

محمدرضا احمدی سنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تلاش فرهنگیان ازجمله آموزگاران و معلمان اظهار کرد: خدمت در عرصه آموزش در شرایط عادی سخت و متحمل سختی‌ها است و این شرایط در زمان بحران‌ها ازجمله شیوع و گسترش ویروس کرونا سخت‌تر شده و آموزگاران را با مشقت‌هایی روبرو کرده است.

وی با اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس علیرغم حضور اجباری معلمان و آموزگان در کلاس‌ها گفت: تعداد کادر آموزشی محدود است و پروتکل‌های بهداشتی راحت‌تر رعایت می‌شود ازاین‌رو حضور معلمان و کادر آموزشی در مدارس بلامانع است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی از معلمان علاوه بر نوبت صبح، در نوبت عصر نیز آموزش مجازی را دنبال می‌کنند، افزود: در سطح مدارس اینترنت رایگان در اختیار آموزگاران و معلمان قرارگرفته و معلمان  بابت حضور در این ساعات، حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع نگرانی‌های فرهنگیان مبنی بر حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه و عدم دریافت اضافه کرد تأکید کرد و گفت: فرهنگیان از بابت حضور در کلاس فوق‌برنامه و تولید محتوای مجازی برای دانش آموزان هیچ نگرانی از بابت حق‌الزحمه و اضافه‌کار نداشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با بیان اینکه نگرانی معلمان و سرگروه‌های آموزشی پس از نشست های مکرر و احصا مشکلات آن‌ها به وزیر آموزش‌وپرورش منتقل‌شده، گفت: وزیر آموزش‌وپرورش قول مساعد رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی معلمان را داده و هر جا که نیاز به نظارت و پایش مشکلات باشد نیز مجدداً از سوی اعضای کمیسیون آموزش دنبال و رصد می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول