اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم راه نفوذ دشمن را سد می‌کند

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم ضمن عمق بخشی هرچه بیشتر به انقلاب راه نفوذ دشمن را سد می‌کند.

ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم راه نفوذ دشمن را سد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهار کرد: محور اصلی ما اجرای برنامه‌های پایگاه‌محور است و باید در اجرای برنامه‌ها دقت لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری نباید از 92 پایگاه شهرستان، پایگاه راکد و غیرفعال وجود داشته باشد زیرا اگر پایگاه‌ها فعال باشند بعضی از مشکلات در شهرستان کاهش می‌یابد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به هر میزان ما با جامعه در ارتباط باشیم در حل مشکلات جامعه موثر خواهد بود و به همین مقدار می‌توانیم به انقلاب عمق‌بخشی داده و از نفوذ دشمنان جلوگیری کنیم.

خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند

سردار حسینی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دهگلان هم اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند و خدمت به آنان توفیق الهی است.

وی گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به هدف والا و با ارزش شهدا و ایثار و مجاهدت آنان در راه خدا گفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب، آرمان شهدا بود.  

وی افزود: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه اسلامی، همچون ستارگان می‌درخشند و دیدار با این خانواده‌ها برکتی است که خداوند نصیب مسئولان کرده است.

سردار حسینی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه هستند و عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

ضرورت تکریم از خانواده‌ شهدا

وی تصریح کرد: باید به نحو شایسته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده های گرانقدر آنهاست.

سردار حسینی با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج در بازدید از حلقه‌های  صالحین پایگاههای حوزه‌های شهیده سمیه خواهران دهگلان و بلبان‌آباد و پایگاه مقاومت بسیج  روستای گردمیران علیا حوزه شهید جعفری این شهرستان با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمنان در هدف قرار دادن ارزش‌های جامعه اسلامی بر اهمیت حلقه‌های صالحین و لزوم شرکت در جلسات حلقه‌ها تاکید کرد.

تربیت نیرو و کادر‌سازی مهم‌ترین فلسفه وجودی حلقه‌های صالحین است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت‌: یکی از فلسفه‌های تشکیل حلقه‌های صالحین انجام کار تشکیلاتی و تربیت نیرو و کادر‌سازی در محلات است و ارتباط بین مربیان با سرگروه ها و اعضای حلقه‌ها  نیز برای دریافت نتیجه بهتر در این زمینه است.

سردار حسینی با بیان اینکه با تقویت انگیزه‌ها باید شجره صالحین را احیا کنیم، عنوان کرد: باید با شناسایی آسیب‌ها و موفقیت‌ها درصدد رفع نواقص موجود باشیم و در کنار توجه به کیفیت کار، کمیت آن‌هم مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مفید و مؤثر سرگروه‌های صالحین در حوزه تربیتی است گفت: این رسالت عظیم برعهده شجره طیبه صالحین گذاشته شده است  و مربیان و سرگروه‌ها باید افراد خود ساخته‌ای باشند که از لحاظ علمی، سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و ... در حد بالاتر از متربیان قرار داشته باشند.

مدد خواهی مردم روستا از فرمانده سپاه بیت‌المقدس

اعضای حلقه صالحین روستای گردمیران علیا ضمن نگرانی از نبود مکان و امکانات ورزشی در روستای 500 خانواری با بیان اینکه تاکنون ادارات ذیربط حتی یک توپ هم به تیم فوتبال روستا اهدا ء نکرده است خواستار مساعدت از فرمانده سپاه بیت‌المقدس در حل مشکلات ورزشی این روستا شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس از فرمانده حوزه شهید جعفری بلبان آباد خواست سوله ورزشی صالحین حوزه  را رایگان در اختیار تیم‌های ورزشی بخش قرار دهند.

مشکلات و معضلات اعتیاد، طلاق و خودکشی از دیگر مباحثی بود که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مورد بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول