اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکل مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان رفع می‌شود

استاندار سمنان گفت: مشکل مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان استان سمنان بررسی و رسیدگی و با اقدامات و تمهیدات مناسب برطرف می‌شود.

مشکل مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از امضای تفاهم‌نامه واگذاری یک‌هزار و ۸۰۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن ایثارگران و جانبازان استان سمنان خبر داد.

وی افزود: در راستای توجه به امر مسکن جامعه ایثارگران و جانبازان استان سمنان، با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور واگذاری زمین برای ساخت این واحدهای مسکونی امضا شد.

استاندار سمنان ادامه داد: از زمین‌های در نظر گرفته شده، ۵۰۰ قطعه برای شهرستان سمنان و یک‌هزار و ۳۰۰ قطعه برای سایر شهرستان‌های استان اختصاص یافته است.

آشناگر با بیان اینکه این زمین‌ها مناسب برای احداث واحدهای ۱۰۰ مترمربعی و در ارتفاع سه طبقه و برای سه نفر از جانبازان و ایثارگران استان است، خاطرنشان کرد: امروز و با امضای این تفاهم‌نامه مشکل زمین به‌صورت واگذاری رایگان برطرف می‌شود و با اختصاص تسهیلات و راه‌اندازی انشعابات و آماده‌سازی اولیه زمین به‌صورت رایگان، شاهد ساخت این واحدهای مسکونی از سوی جانبازان و ایثارگران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که جامعه ایثارگران برای مسکن و اشتغال فرزندان خود دارای مشکل باشند، افزود: با تمهیدات صورت گرفته، مشکلات اشتغال خانواده ایثارگران و مسکن آنها را برطرف خواهیم کرد و امروز در قالب امضای این تفاهم‌نامه، از محل تسهیلات رفع موانع تولید و سایر منابع، یک‌هزار فرصت شغلی نیز برای اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول