اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک خیرین به یک هزار و 66۰مددجوی زنجانی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان کمک‌های 350 خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کمک‌های جمع‌آوری شده به دست بیش از هزار و 660 نفر از مددجویان رسیده است.

کمک خیرین به یک هزار و 66۰مددجوی زنجانی

هیأت همدلی|محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کمک چشمگیر مردم خیر زنجان به مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: از آغاز پویش ایران همدل مبلغ 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان پویش ایران همدل را در راستای ایجاد همدلی و هدایت نیات خیر به سوی کمک به اقشار آسیب‌پذیر، نیازمند و جامعه هدف بهزیستی برشمرد و از خیرین زنجانی به دلیل حضور همیشگی برای رفع مشکلات مددجویان تقدیر کرد و اظهار داشت: این کمک‌ها از عید غدیر خم تا پایان دهه اول محرم جمع‌آوری شده است.

وی بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده را از شهرستان‌های زنجان و خدابنده معرفی کرد و افزود: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نشان دهنده اعتماد مردم به بهزیستی و مراکز تحت پوشش است.

محمدی قیداری از کمک 10 میلیارد ریالی خیرین به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: این کمک‌ها توسط 340 خیر به بهزیستی صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان میزان کمک‌های 350 خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کمک‌های جمع‌آوری شده به دست بیش از هزار و 660 نفر از مددجویان رسیده است.

وی تصریح کرد: خیرین زنجانی همزمان با اجرای پویش ایران همدل می‌توانند یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با اهدای کمک‌های خود به شماره کارت مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا از طریق کد دستوری # 14* و یا نرم‌افزارهای ۷۸۰، آپ، سکه، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال،گرهی از مشکلات مددجویان بگشایند.

محمدی قیداری ادامه داد: کمک‌هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف اقلام کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان مراقبت می‌شوند از جمله محورهای در نظر گرفته شده در قالب ایران همدل است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان این‌که این پویش به صورت متمرکز کمک‌های هموطنان را جمع‌آوری و در راستای نیاز مددجویان حرکت می‌کند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول