اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نیازمند فضای آرام در جامعه است

فرماندار اسلام‌ آبادغرب گفت: حفظ آرامش به عنوان یک ضرورت، بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم می‌کند، لذا ضرورت دارد کاندیدا و هواداران آن‌ها فضای عمومی شهرستان و انتخابات را حتما با رعایت قانون مدیریت کنند.

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نیازمند فضای آرام در جامعه است

جهانبخش حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری دومین مرحله یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام‌ آبادغرب و دالاهو، اظهار داشت: براساس روز شمار ایام برگزاری انتخابات هیأت‌های اجرایی و نظارت و همچنین بازرسی در حوزه انتخابیه به آمادگی کامل رسیده‌اند و تمامی تدراکات لازم برای برگزاری یک انتخاب خوب و شکوهمند با مشارکت آگاهانه مردم فراهم است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو که شامل ۲ شهرستان است در مرحله اول به دلیل اینکه آرا به حدنصاب نرسید به دور دوم کشیده شد و براساس برنامه و تقویم زمانی فردا این آمادگی را داریم که آرای مردم را از سطح حوزه انتخابیه با مشارکت مردم جمع‌آوری کنیم و نتیجه را به استحضار مردم برسانیم.

فرماندار اسلام‌ آبادغرب با اشاره به استقرار ۱۸۳ شعبه دراین حوزه انتخابیه، گفت: ۱۲۸ شعبه از این تعداد متعلق به شهرستان اسلام آبادغرب و 55 شعبه متعلق به شهرستان دالاهو است با حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی فردا 21 شهریورماه آماده جمع‌آوری آرا مردمی هستند.

وی با بیان اینکه از امروز تبلیغات کاندیدا ممنوع شده است،افزود: توقع داریی طی 24 ساعتی که قانون‌گذار پیش بینی کرده که تبلیغات نباشد کاندیدا و هواداران آن‌ها رعایت کنند.

حیدری ساعت برگزاری انتخابات را از ساعت هشت صبح فردا تا 18 عصر همان روز اعلام کرد و گفت: شهروندان در این بازده زمانی به محل‌های تعیین شده برای اخذ آرا مراجعه کنند چون براساس برنامه‌ریزی انجام شده تمدید زمان انتخابات نداریم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دست‌اندرکاران  انتخابات، گفت: در جریان همه‌گیری ویروس کرونا هستیم حفظ جان مردم و شهروندان از اولویت‌های کاری ما در جریان برگزاری انتخابات است که انتظار داریم مردم هم رعایت کنند.

حیدری در پایان، خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و فضای آرام جامعه به عنوان یک ضرورت، بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم می‌کند، لذا ضرورت دارد کاندیدا و هواداران آن‌ها فضای عمومی شهرستان و انتخابات را حتما با رعایت قانون مدیریت کنند که طبیعتا قانون ریل انضباط اجتماعی و حافظ حقوق عمومی است.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول