اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رسیدگی به مطالبات مردم همواره در دستور کار باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: توجه و رسیدگی به مطالبات و خواسته‌ها و احصای کاستی‌ها، کمبودها و نارضایتی‌های مردم همواره به‌صورت ویژه در دستور کار باشد.

رسیدگی به مطالبات مردم همواره در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم شهرستان دامغان، مردمی ولایتمدار، مؤمن و انقلابی هستند و همواره همراه مسؤولان و نظام بوده و خواهند بود.

وی با بیان اینکه مردم افرادی را که برای آنها تلاش کرده و برای خدمت به آنها در مسندی حاضر می‌شوند، همراهی و مساعدت خواهند کرد، ادامه داد: خدمت صادقانه به مردم را همواره مدنظر و سرلوحه کاری خود قرار دهید و مردم نیز همچون گذشته قدردان مسؤولان خدوم خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: به دور از رنگ و بوهای سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی، وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مدنظر قرار دهید.

شاهچراغی اضافه کرد: مطالبات و خواسته‌ها و همچنین احصای کاستی‌ها، کمبودها و نارضایتی‌های مردم و توجه و رسیدگی به آنها همواره به‌صورت ویژه در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه، قبل از اینکه نارضایتی‌ها، درخواست‌ها و مطالبات به تجعمات و ایجاد تنش تبدیل شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: از تلاش‌ها و زحمات علی‌اصغر مجد، فرماندار سابق شهرستان دامغان به‌واسطه تلاش‌ها و خدمات مطلوب در طول مدت خدمت تقدیر می‌کنم و از انتصاب مهدی بندرآبادی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان دامغان بسیار ابراز خرسندی داشته و برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

شاهچراغی گفت: بندرآبادی از نیروهای متدین، باتجربه و قدیمی در استان سمنان بوده و دارای شخصیتی توانمند، مؤمن و کاربلد است که البته مدیریت موفق و مطلوب در شهرستان شاهرود ازجمله کارنامه‌های بسیار موفق و درخشان وی محسوب می‌شود که نشان داده توانایی مدیریت و اداره شهرهای بزرگ را دارد و این مؤلفه‌ای مثبت برای تداوم این موفقیت‌ها در مسند جدید است.

وی اظهار کرد: مدال و افتخاری بالاتر از خدمت در تمامی جهات و ابعاد به مردم نیست و امیدواریم فرماندار جدید شهرستان دامغان نیز با هدف خدمت و استفاده از حداکثر توانایی و تلاش خود، در خدمت خالصانه و کسب رضایت مردم موفق باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عنوان کرد: همکاری، هماهنگی و تعامل دوسویه با ائمه جمعه، روحانیون، معتمدان، مؤثران، نخبگان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار دهید.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: استاندار سمنان خوب و دلسوز است و ما باید در استان قدر وی را که همواره در تلاش برای پیگیری امور به دور از ایجاد مشکلات و حاشیه است، بدانیم.

لزوم کادرسازی و استفاده از توان نیروهای موجود 

فرماندار دامغان نیز در این دیدار اظهار کرد: از توجه و عنایت نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بی‌نهایت سپاسگزارم و از حمایت‌های همیشگی وی نسبت به استاندار و مجموعه مسؤولان استان تقدیر و تشکر دارم.

مهدی بندرآبادی بیان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری تمامی مسؤولان و دست‌اندرکاران شهرستان و استان و مردم دامغان، بتوانیم در مسیر پیش رو و ارائه خدمت صادقانه و تحقق توسعه همه‌جانبه شهرستان، موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پست‌ها و عناوین و این جایگاه جدید خدمتی، لطف و امانت الهی است که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد، افزود: مردم دامغان مردمی مؤمن، انقلابی، نجیب و دوست‌داشتنی هستند و از حمایت‌های آنها بی‌نهایت سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم در خدمت به آنان مؤثر باشم.

فرماندار دامغان اضافه کرد: نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، انسانی مؤمن و متدین و بسیار مخلص است  که دارای روحیه‌ای بسیار افتاده و مردمی بوده که امیدوارم در مسیر پیش رو در آینده، با همراهی و تعامل دوجانبه بتوانیم مؤثرتر در خدمت به مردم این شهرستان حاضر شویم.

بندرآبادی ادامه داد: در حال حاضر بالغ‌بر ۱۴ سال در استان سمنان افتخار خدمت به مردم ولایتمدار و خوب این دیار را داشتم و انشالله در آینده نیز بتوانیم در ارائه خدمت شایسته و مطلوب به این مردم، خوب عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی دوران خدمت، اعتقاد بر کادرسازی و استفاده از نیروهای موجود در مجموعه و پرورش و توانمندسازی آنها داشته و در این مسیر حرکت کردم و در آینده نیز بر همین روال خواهد بود و تمام‌قد و یا تمام توان در مسیر رشد و ارتقای شهرستان دامغان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول