اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مردم حضور در شعب رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: توقع داریم که مردم شریف‌مان طبق ساعت (۸ صبح الی ۱۸ عصر) اعلام شده به شعب اخذ رای مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مردم حضور در شعب رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، «جهانبخش حیدری» با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهرستان اسلام آباد غرب در خصوص شرایط برگزاری دور دوم انتخابات در سطح این شهرستان، اظهار داشت: برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشیده شده است و طبق تقویم برگزاری انتخابات و در یک تعامل سازنده با عوامل اجرایی شاهد برگزاری دور دوم در سطح این شهرستان هستیم و انشاءالله مردم با یک انتخاب آگاهانه نماینده خود را انتخاب کنند.

وی افزود: مجموعاً ۱۵۸ شعب اخذ رای در سطح شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو وجود دارد که از این تعداد ۱۲۸ شعب مربوط به شهرستان اسلام آباد غرب، حمیل و... است و ۵۵ شعبه نیز به شهرستان دالاهو اختصاص پیدا کرده است.

حیدری با بیان اینکه سه هزار و ۷۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم در سطح این حوزه انتخابیه مشغول هستند، ادامه داد: توقع داریم که مردم شریف‌مان طبق ساعت (۸ صبح الی ۱۸ عصر) اعلام شده به شعب اخذ رای مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با بصیرت مردم و حضور در صحنه‌های سیاسی، عنوان داشت: مردم همیشه در صحنه حضور دارند و تمایل داشته و دارند که سرنوشت خود را تعیین کنند، با توجه به اینکه کار ویژه نمایندگان قانون گذاری و حسن اجرای آن است، مردم با نگاه این به این موضوع و با بررسی کارنامه‌های آنان قطعاً رای خواهند داد و نماینده خود را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به این موضوع که عوامل اجرایی هیچ توصیه‌ای برای انتخاب مردم ندارند، ادامه داد: مردم هر فردی را انتخاب کنند ما به او تبریک خواهیم گفت، انتظار ما از نمایندگان حفظ آرامش خود است و انشاءالله این آرامش پس از اعلام نتایج نیز برقرار باشد، هر نتیجه‌ای که از صندوق بیرون بیاید مبارک مردم باشد.

انتهای پیام/ح

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول