اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است

استاندار زنجان با اشاره به متفاوت بودن شرایط برگزاری انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تدابیر لازم از جمله تهیه ملزومات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی اندیشیده شده است.

تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یکی از مصادیق مهم اتحاد و وحدت است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم، گفت: امروز زنجانی‌ها با حضور پرشور خود در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه برآب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امر انتخابات به عنوان یکی از مدون‌ترین فرایند و رویداد در کشور، زمانبندی کاملاً مشخصی برای هر اقدام دارد و باید گام‌های اجرایی را به طور دقیق و منظم طی کرد.

حقیقی گفت: مرحله دوم انتخابات را همچون مرحله اول با قدرت و اقتدار و در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.

استاندار زنجان ادامه داد: تدابیر لازم از جمله تهیه ملزومات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه مردم استان  زنجان همواره نرخ مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند، گفت: مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.

حقیقی تاکید کرد: در این میان تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعبات اخذ رای در دو شهرستان زنجان و طارم اندیشیده شده است.

وی افزود: تمام شعبات اخذ رای ضدعفونی شده است و در همه شعبه‌ها ناظر بهداشتی مستقر شده است.

حقیقی به شرایط متفاوت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متفاوت بودن این مرحله از انتخابات نیز که تحت تأثیر شیوع کرونا ویروس قرار دارد تجربه جدیدی است که تمهیدات لازم برای آن به کار گرفته می‌شود.

استاندار زنجان افراد شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان را ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: در شهرستان طارم نیز ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.  

گفتنی است، میزان مشارکت در مرحله نخست انتخابات مجلس در شهرستان های زنجان و طارم به ترتیب ۳۸.۱۹ درصد و ۵۲.۴۹ درصد بود.

 برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم همچون مرحله نخست، در مجموع ۳۱۹ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.  

دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول