اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توهین به پیامبر اقدام دشمنان در راستای اسلام‌هراسی است

امام جمعه سنندج گفت: اهانت دشمن به ساحت پیامبر در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزورانه‌ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم بین‌الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام، حربه پیاده‌سازی طرح اسلام‌هراسی انجام گرفته است.

توهین به پیامبر اقدام  دشمنان در راستای اسلام‌هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با محکوم‌کردن توهین به مقدسات مسلمانان و قرآن‌سوزی از سوی دشمنان اسلام اظهار کرد: رشد اسلام‌گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تا با پست‌ترین ابزار و روش‌ها، تروریسم دینی و  مذهبی، توهین به مقدسات و پاک‌ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان سازند.

وی گفت: این حرکت شوم که از سوی کشورهای استکبار انجام شده از ترس گسترش دین اسلام است.

امام جمعه سنندج با تاکید براینکه تنها قانونی که از عزت و شرافت انسانی دفاع می‌کند قانون اسلام است، اذعان کرد: دین اسلام تنها دینی است که هرگز کهنه نمی‌شود و برای تمام زندگی انسان‌ها برنامه دارد.

وی گفت: دین اسلام روز به روز در حال رشد و ترقی است و همین موضوع موجب خشم دشمنان شده است، ما مسلمانان این حرکت شوم دشمنان را محکوم و قطعا این حرکت موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام می شود.

وی اظهار کرد: امروزه اهانت شوم روزنامه شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزدورانه‌ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم بین‌الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام، حربه پیاده‌سازی طرح اسلام‌هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه دفاع از رسول خدا و دین اسلام را خداوند انجام می‌دهد، گفت: خداوند دینی را فرستاده که قطعا خود هم حافظ آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز توطئه و نقشه سازی علیه اسلام و مکتب رسول خدا در برخی نقاط جهان به اوج خود رسیده است،خداوند خود این توطئه‌ها را نق برآب خواهد کرد.

ماموستا رستمی در ادامه گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، سه سال به طور پنهان و ۱۰ سال به طور آشکار در مکه معظمه، مردم را به دین اسلام دعوت کرد و در این مدت، تعدادى از اهالى مکه (اعم از آزادگان و بردگان) به او ایمان آورده و دین اسلام را پذیرا شدند.

وی خاطرنشان کرد: دعوت پیامبر و مسلمان شدن مردم، بر سران مکه و بزرگان طوایف قریش و سایر سران قبایل این منطقه از عربستان، گران و سنگین آمد و با ادامه آن، منافع دنیوى و ستم کارانه خویش را بر باد فنا دیدند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه در همین راستا از آغاز ظهور دین اسلام با پیامبر (ص) مخالفت و دشمنى ورزیدند، گفت: توطئه قتل پیامبر در دارالندوه کشیده شد و سه روش را برای این کار انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: خداوند چون مکر آنها را بر پیامبر اشکار کرد و به این ترتیب مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

ماموستا رستمی افزود: پیامبر مکرم اسلام برای تمام جامعه بشری رحمت بوده است و حتی به خاطر برکت وجود ایشان برای کفار نیز عذاب نازل نکرده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول