اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نظارت بیش از ۷۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رأی شهرستان سمیرم

فرماندار سمیرم گفت: در زمینه نظارت‌های بهداشتی، بیش از ۷۰ ناظر بهداشتی هم در ستاد انتخابات و هم در شعب اخذ رأی شهرستان سمیرم، نظارت بر فرآیندهای بهداشتی را به منظور پیشگیری از بیماری کرونا برعهده دارند.

نظارت بیش از ۷۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رأی شهرستان سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا عسگریان پیش از ظهر امروز، درخصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان سمیرم در چهار بخش مرکزی، وردشت، پادنا و پادنای علیا در ۶۵ شعبه اخذ رأی که از این تعداد ۳۱ شعبه سیار و ۳۴ شعبه ثابت هستند، در حال برگزاری است.

فرماندار سمیرم عنوان کرد: بیش از 2 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرس و عوامل انتظامی بحث اخذ رأی و نظارت‌های لازم را امروز بر عهده دارند.

وی بیان داشت: در زمینه نظارت‌های بهداشتی، بیش از ۷۰ ناظر بهداشتی هم در ستاد انتخابات و هم در شعب اخذ رأی نظارت بر فرآیندهای بهداشتی را به منظور پیشگیری از بیماری کرونا بر عهده دارند.

عسگریان تصریح کرد: تا به حال تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن در حال انجام است و امید است تا پایان رأی‌گیری شهروندان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت‌ فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول