اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دل بستن عده‌ای در کشور به انتخابات آمریکا بیهوده است

امام جمعه دیشموک گفت: متاسفانه در ایران اسلامی گروهی هستند که دل به انتخابات آمریکا بسته‌اند که هیچ نفع خاصی برای ما نخواهد داشت.

دل بستن عده‌ای در کشور به انتخابات آمریکا بیهوده است

به گزارش خبرگزاری فارس  از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه امروز دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: سفر ریاست مجلس شورای اسلامی و هیئتی از نمایندگان مجلس به استان خوزستان مایه امیدواری مردم شد.

وی در ادامه گفت: این سفر نظارتی 4 روزه به استان خوزستان در بررسی مشکلات و مسائل اقتصادی مهمترین شاخصه‌های مسئولان در نظام مقدس اسلامی بعد از اعتقادات به دین اسلامی و آرمان‌های مقدس نظامی اسلامی است.

راوند در ادامه افزود: حضور مستمر مسئولان در بین مردم خود حرکتی است اعتمادساز و باعث امیدواری مردم به نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید دو رکن و دو کار اساسی را همیشه دنبال کنند یکی اینکه قانون گذاری صحیح و ریل گذاری خدمت شبانه روزی مسئولان و قوه مجریه به نظام مقدس اسلامی با برنامه‌ریزی درست که باعث شود مصوباتی اتخاذ و دولت دنبال اجرای آن مصوبات باشد.

امام جمعه دیشموک گفت: نظارت مستمر و مراقبت از حرکت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و جلوگیری از انحرافات اداره‎‌ها را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی نمایندگان مجلس بر پروژ‌ه‌ها و اجرای صحیح پروژه‌ها را به همراه دارد و مردم امیدوار می‌شوند.

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به نکته‌های مقام معظم رهبری در خصوص آموزش فضای مجازی در بین دانش‌آموزان گفت: آموزش فضای مجازی از طریق موبایل خیلی کار خوبی است اما عدالت آموزشی و توانمندسازی آموزش و پرورش باید مد نظر و از مهمترین رئوس برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص استفاده صحیح از فضای مجازی باشد.

وی افزود: در منطقه ما برخی توانایی خرید وسایل فضای مجازی را ندارند که آموزش و پرورش باید در راستای رفع این مشکل تمهیداتی به کار گیرد.

راوند گفت: آموزش و پرورش باید توانمندسازی کند و در خصوص ارتقاء تحصیلی دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی تمهیدات لازم را جهت استفاده صحیح از فضای مجازی و جلوگیری از ورود به بی بندباری فضای مجازی به کار گیرد چون فضای بی در پیکر فضای مجازی قابل کنترل است و اگر مدیریت نشود اعتیاد به فضای مجازی به همراه دارد و بازگشت از آن کاری غیر قابل جبران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: نامه‌نگاری رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری در دو سال گذشته در جهت جلوگیری از فساد اقتصادی و اخلال گران در اقتصاد که باعث تایید رهبر معظم انقلاب شد و طی نامه دیگر و جهت تمدید این رویه با توجه به اینکه بر این دستور با سریع برخورد شدن این قوه با اخلال گران باعث تمدید این قضیه شد انتظار می‌رود مبارزه با اخلا‌گران اقتصادی سریع انجام بگیرد و عدالت در این کار مورد توجه قوه قضائیه قرار بگیرد.

وی به برگزاری انتخابات در امریکا اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ایران اسلامی گروهی هستند که دل به انتخابات آمریکا بسته‌اند که هیچ نفع خاصی برای ما نخواهد داشت.

راوند گفت: برنده شدن جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در این انتخابات هیچ نقشه راهی را برای ما تغییر نخواهد داد.

وی گفت: نفوذ منطقه‌ای ایران باعث عصبانیت آنهاست و نقشه حرکت ملت ایران به سمت پیشرفت و حل مشکلات و مبارزه با فساد و استکبار ستیزی در صورتی محقق می‌شود که با تکیه به داخل باشد و مسئولان باید نگاه به بیرون نداشته باشند و مشکلات اقتصادی کشور فقط و فقط تکیه بر همت جوانان به داخل کشور را به همراه دارد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم ضمن ناپسند دانستن این کار گفت: اهانت مجدد با ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) توسط نشریه فرانسوی کاری ناپسند بود که خود غرض از این کار اهدافی داشتند و هدف از این کار یکی پیروزی مسلمانان در نقطه نقطه دنیا است که باعث عصبانیت آنها است و دیگری موج گسترده اعتراضات در فرانسه هر هفته علیه تبعیض و نژادپرستی باعث تحریک انها بر این اهانت شده است.

وی به 25 محرم سالروز شهادت زین العابدبن امام شیعیان ضمن تسلیت از خصوصیات بارز این امام همام سخن میان آورد و گفت: سختی کشیدن این امام همام یکی از خصوصیات بارز این امام همام بود.

راوند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اداره برق دیشموک گفت: خدمات رسانی اداره برق دیشموک در این چند ماه قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول