اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی برای تولید محصولات شیمیایی در سمنان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در تولید محصولات شیمیایی انجام شده است.

سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی برای تولید محصولات شیمیایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرامرز محبوبی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید مواد و محصولات شیمیایی در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر در استان فراهم شده که بین گروه‌های صنعتی که طی این مدت پروانه بهره‌برداری صادر شده، بیشترین میزان اشتغال‌زایی را داراست.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این مدت، ۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای بیش از ۱۵ گروه صنعتی در استان صادر شده است.

محبوبی بیان کرد: بیشترین آن مربوط به گروه‌های صنعتی شیمیایی، لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات است.

او با اشاره به میزان اشتغال محقق شده در این مدت اظهار کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری، در حدود ۸۰۰ نفر در بخش صنعت استان مشغول به فعالیت شده‌اند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول