اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هزینه بیش از ۳۵ میلیارد تومانی برای تأمین آب شهر و روستاهای دامغان

فرماندار سابق دامغان گفت: بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای تأمین آب در شهر و روستاهای دامغان هزینه شده است.

هزینه بیش از ۳۵ میلیارد تومانی برای تأمین آب شهر و روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی‌اصغر مجد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان اظهار کرد: خداوند سبحان را شاکرم که امانتی را که در سال ۹۳ به اینجانب سپرده شد، امروز با افتخار به فرماندار جدید دامغان واگذار می‌کنم.

وی اضافه کرد: طی ۶ سال مسؤولیتم تلاش کردم تا از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی شهرستان دامغان در جهت رشد و شکوفایی آن بهره بگیرم.‌

فرماندار سابق دامغان افزود: با وجود تمام مشکلات مختلف اقتصادی و تحریم دشمنان، توانستیم با وحدت و همراهی مسؤولان شهرستان، شاهد اتفاقات ارزشمند در عرصه‌های مختلف شهرستان باشیم.

مجد ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از حمایت ارزشمند استاندار سمنان که همیشه و در همه حال در طی این مدت همراهی کردند، تشکر کنم.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات انجام‌شده در شهرستان دامغان حتی با چند دهه پیش از آن برابری می‌کند، اضافه کرد: از هفته دولت ۹۳ تا هفته دولت ۹۹ بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی و تسهیلاتی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت و بیش از هفت هزار شغل در شهرستان ایجاد شد.

فرماندار سابق دامغان عنوان کرد: طی این مدت بالغ‌بر ۸۹ روستا گازرسانی شده و در حال حاضر ۸۵ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد شهر از نعمت گاز برخوردارند.

مجد بیان کرد: اراضی زیرکشت شهرستان دامغان تا قبل از سال ۹۲ تا ۴ هزار و۵۰۰ هکتار توسط سیستم تحت‌فشار و هم‌اینک نیز بیش از ۸ هزار و۵۰۰ هکتار به‌صورت تحت‌فشار آبیاری می‌شود.

وی افزود: طی دوران مسؤولیت بنده، ۲۹ مرکز درمانی در شهرها و روستاهای دامغان ساخته شد که ۲۵ مورد آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است و بقیه نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.‌

فرماندار سابق دامغان تصریح کرد: در بحث آموزش عالی، ۳۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شده که بهره‌برداری از ساختمان فعلی دانشگاه دامغان نیز یکی از آن‌هاست و طی این مدت، ۱۶ آموزشگاه تحصیلی با ۱۱۲ کلاس درس ایجاد شد.

مجد گفت: در حوزه آب، بیش از ۳۵ میلیارد تومان بابت تأمین آب در شهر و روستاهای دامغان هزینه شده است و بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هم بابت فاضلاب اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: طی مسؤولیت بنده، حدود ۸۸ پروژه در بخش خصوصی در شهرستان دامغان با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سابق دامغان با بیان اینکه در بحث اعتبارات ملی گردشگری، اعتبارات دامغان تا ۲۰۰ درصد افزایش یافت، افزود: در حوزه سیاسی در سه مقطع، پنج انتخابات حساس در شهرستان برگزار شد که هم از جهت امنیت و هم از حیث آرامش و حضور حداکثری سرآمد شهرهای استان بود.

مجد اضافه کرد: در انتخابات قبلی، شهرستان دامغان، بالاترین میزان مشارکت را در شهرستان‌های استان سمنان به خود اختصاص داد که از مردم‌ مؤمن و انقلابی دامغان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه با پشتیبانی بنیاد مسکن فقط طی سال گذشته، ۲۷۰ هزار مترمربع آسفالت ریخته شد که با ۱۴ سال قبل برابری می‌کند، گفت: با تلاش و کوشش همه همکارانم، فرمانداری دامغان در سال گذشته جزو فرمانداری‌های موفق کشور معرفی شد که جا دارد از تلاش همه همکارانم تشکر کنم.

فرماندار سابق دامغان گفت:  از استانداران سابق، ائمه سابق جمعه، نمایندگان پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی، تمامی مسؤولان فعلی، اصحاب رسانه و خبرنگاران و تمام مردم دامغان صمیمانه تشکر می‌کنم و به مهدی بندرآبادی، فرماندار جدید دامغان تبریک گفته و امیدوارم با مسؤولیت وی شاهد شتاب در رشد و توسعه شهرستان باشیم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول