اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گسترش نقش‌آفرینی پایگاه‌‌های بسیج در محلات/ فروتنی شهید سلیمانی در مقابل خانواده‌های شهدا مثال‌زدنی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: پایگاه‌‌های بسیج نقش‌آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش می‌‌دهند.

گسترش نقش‌آفرینی پایگاه‌‌های بسیج در محلات/ فروتنی شهید سلیمانی در مقابل خانواده‌های شهدا مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سردار اباذر سالاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از رده‌های برتر بسیج میناب در سالن آیت‌الله خامنه‌ای دانشکده فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و ما باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم همانند آن شهید بزرگوار باشیم و در همه جا حضور داشته باشیم.

وی افزود: این ویژه‌برنامه در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی‌وقفه انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج، شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی در بعد نظامی بالاترین درجه را داشتند ولی در مقابل خانواده شهدا، تواضع و فروتنی ایشان مثال‌زدنی است و برای همه ما الگو بودند.

سردار سالاری با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های بسیج هرمزگان عنوان داشت: آئین تجلیل از رده‌های برتر بسیج در سطوح مختلف نواحی استان هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و رده‌های برتر بر اساس اولویت‌های عملکرد سال ۹۸ انتخاب شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که دغدغه همه ما بیش از پیش، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم مأموریت‌های سازمانی را با تأسی از ویژگی‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با همت و تلاشی مضاعف همراه با نوآوری، اخلاص، تقوا و ایثار انجام دهیم.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری با بیان اینکه پایگاه‌‌های بسیج نقش‌آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش می‌‌دهند، افزود: ایجاد رقابت و شور و نشاط میان پایگاه‌ها و تلاش آنها می‌توان از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

به گزارش فارس، ظهر امروز از رده‌های برتر بسیج در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و اعضای شورای تامین شهرستان میناب تجلیل شد و در آخر با معرفی و اهدای لوح سپاس به ۷۰ رده‌ برتر بسیج پایان یافت.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول