اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مکبث عروسکی اجرا می شود/ جشنواره تئاتر عروسکی آنلاین اتفاق خوبی است

کاوه مهدوی، کارگردان نمایش های عروسکی از آماده کردن یک نمایش برای اجرا در جشنواره تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک خبر داد و گفت: امیدواریم این جشنواره با همه تفاوت هایی که نسبت به دوره های گذشته می کند یک تجربه موفق و خوب شود.

مکبث عروسکی اجرا می شود/  جشنواره تئاتر عروسکی آنلاین اتفاق خوبی است

کاوه مهدوی، کارگردان تئاتر که به تازگی نمایشی را در تماشاخانه سنگلج اجرا کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: این روزها مشغول کار خاصی به جز کلاس های آنلاین آموزشی نیستم چرا که اجرای نمایشمان هم به تازگی به پایان رسیده هر چند که هفت شب بیشتر نبود اما همان هم در این شرایط اتفاق بدی نیست.

وی درباره قرار گرفتن در لیست اجراهای اولیه جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک گفت: قرار است به واسطه شرایط کرونایی این اجراها به صورت آنلاین انجام شود ، من هم نمایشی عروسکی درباره مبکث را آماده کردم که در لیست اجراهای اولیه قرار گرفته است.

مهدوی با اشاره به نامشخص بودن زمان اجرای جشنواره گفت: بهرحال برای این جشنواره فراز و فرودهای زیادی اتفاق افتاد از کرونا گرفته تا فوت خانم گلزار محمدی دبیر جشنواره که باعث شد الان به صورت آنلاین به نیمه دوم سال بیافتد و خوشحالیم که این جشنواره چون خیلی جشنواره های دیگر لغو نشده و هنوز حتی تکلیف جشنواره فجر هم مشخص نیست و شرایط معلق است.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: برپایی جشنواره عروسکی به صورت مجازی اتفاق خوبی می تواند باشد چرا که ارتباط برقرار کردن با عروسک ها از طریق تلویزیون و تصویر از قدیم برای مردم بوده است حال می تواند موفقیت بیشتری برای تئاتر عروسکی هم باشد و با توجه به مشکلات کرونایی این ریسک تنها برای بازیگران و عوامل اجرایی کار است که امیدواریم این هم با رعایت پروتکل ها به حداقل برسد.

وی همچنین توضیح داد: نمایش ما یک شخصیت مکبث عروسکی دارد و چند شخصیت دیگر که البته عروسک نیستند . کار ما چون به مولتی مدیا نزدیک است و بخش هایی به صورت مولتی مدیا است بنابراین می تواند موفقیت بیشتری کسب کند، بقیه کاراکترا هم شاید مثلا  غذا هستند و با المان های دیگری حضور پیدا می کنند که حال ترجیح میدهم درباره اش زیاد صحبت نکنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول