اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
آغاز تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان ‌تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نظارت و هدایت «مهران شاهین‌طبع» که امسال نیز در کنار این تیم خواهد بود آغاز شد و این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر که در آبان ماه آغاز خواهد شد آماده می‌کند.
۱۳۹۹-۶-۲۳ ۱۵:۵۹ http://fna.ir/ezjo45
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ‌تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نظارت و هدایت «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال که امسال نیز به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در کنار این تیم خواهد بود آغاز شد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد و شهرداری گرگان با انگیزه‌ای بیشتر از سال گذشته برای رسیدن به سکوی قهرمانی وارد این رقابت‌ها خواهد شد.

 

 

پس از نیمه تمام ماندن فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دلیل کرونا و تصمیم پرچالش و پرحاشیه و سراسر سوال فدراسیون بسکتبال بر عدم اعلام تیم قهرمان و نماینده کشورمان برای رقابت‌های آسیایی، شهرداری گرگان که صدرنشین بلامنازع دور رفت و برگشت این رقابت‌ها بود در اعتراض به تصمیم فدراسیون اعلام کرد تا زمانی که این مدیریت بر فدراسیون بسکتبال حاکم باشد در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

اما پس از تقاضاهای مکرر فدراسیون بسکتبال و تامین خواسته‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان در احقاق حقوق این تیم در فصل گذشته لیگ برتر، شهردار گرگان اعلام کرد که در لیگ برتر حاضر خواهند شد و بلافاصله مذاکرات برای جذب بازیکنان و کادر فنی آغاز شد.

در این فصل «نوید رضایی‌فر»، «علیار نجفی»، «یاسین کلاسنگیانی»، «روزبه ارغوان»، «کیوان ریاعی»، «احمد بوستانیان» و «حسن علی‌اکبری» با تیم بسکتبال شهرداری گرگان تمدید کرده و «محمد جمشیدی»، «سعید صالحی»، «سینا واحدی» و «اشکان جعفری» در این فصل به این تیم اضافه شده و «امیرحسین آذری»، «مبین شیخی» و «امیر صدیقی» از این تیم جدا شدند.

«مهران شاهین‌طبع» به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با این تیم تمدید کرد و هنوز سایر اعضای کادر فنی قرارداد خود را به صورت رسمی با این تیم به امضاء نرسانده اما «صالح مخدوم» و «حسن لاچینی» به عنوان مربی و بدنساز تیم که فصل گذشته نیز در کادر فنی تیم حضور داشتند در نخستین تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان حضور داشته و به شاهین‌طبع کمک می‌کردند.

دور رفت دیدارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در تهران خواهد بود و بر این اساس تیم‌های شهرداری گرگان، نفت آبادان، مشهد، اکسون، شهرکرد، قزوین، مس رفسنجان و کردستان در گروه یک و تیم‌های شیمیدر، مهرام، بندرعباس، ذوب آهن، مس کرمان، کاله و آینده سازان در گروه ب با هم دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/83004

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول