اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شناسایی ۳۰۰۰ تارنمای تشویش‌کننده اذهان عمومی در ایام کرونا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا حدود ۳۰۰۰ تارنما که در ایجاد رعب و وحشت برای مردم و تشویش اذهان عمومی نقش داشتند، شناسایی شدند.

شناسایی ۳۰۰۰ تارنمای تشویش‌کننده اذهان عمومی در ایام کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروی انتظامی با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توفیقات خوبی کسب کرده است، گفت: همکاران ما در ناجا همواره برای ارتقای امنیت، ایجاد نظم و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ایشان فرمودند مزیت نیروی انتظامی نسبت به سایر نیروهای مسلح خدماتی است که به جامعه و مردم ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا در کشور در چند عرصه وارد عمل شد، خاطرنشان کرد: در حوزه احتکار اقلام موردنیاز مردم همچون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیروهای ما با کار گسترده موفق به شناسایی محل‌های دپوی اقلام شدند و با هماهنگی قضایی اقلام را در اختیار مردم قرار دادند.

اشتری ادامه داد: با توجه به ظرفیت محدود مجموعه بهداشت و درمان در ضدعفونی معابر، نیروهای مسلح با تمام تجهیزات وارد عمل شدند.

فرمانده ناجا به افزایش محتوای نگران‌کننده در ایام کرونا و ایجاد وحشت برای مردم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: حدود سه هزار تارنما که در ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی نقش داشتند، شناسایی شدند.

اشتری ادامه داد: بخشی از این افراد تذکر گرفتند، بخشی احضار شدند و کسانی که با نظام عناد داشتند دستگیر شدند و یک آرامش نسبی بر فضای مجازی حاکم شد که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد: 70 هزار نیرو به‌صورت 24 ساعته در سراسر کشور با کنترل ورودی شهرها با کمترین تنش برای برقراری نظم تلاش کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در این ایام و با وجود شرایطی که به‌واسطه شیوع بیماری بر جامعه حاکم است، ناجا یک لحظه هم از انجام وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود بازنمانده است.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول