اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خیز قشم برای ایفای نقش در اجلاس سراسری نماز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از خیز بلند این جزیره برای ایفای نقش در اجلاس سراسری نماز از مجرای ۲۴ کانون فرهنگی هنری با افزون بر ۲ هزار نفر عضو خبر داد.

خیز قشم برای ایفای نقش در اجلاس سراسری نماز

مرتضی شیخ‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از عزم فعالان فرهنگی مذهبی این جزیره برای ایفای نقش و مشارکت فعال در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز خبر داد.

وی افزود: عمده این مشارکت از مجرای ۲۴ کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد منطقه آزاد قشم صورت می‌پذیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر ۲ هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجوانان جزیره قشم رسما به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آمده‌اند.

شیخ‌زاده ادامه داد: در آخرین ویدئوکنفراسی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته برگزار کردند، کانون‌های فرهنگی هنر مساجد جزیره قشم برای نخستین بار در تاریخ این جزیره و شاید استان هرمزگان از بین افزون بر ۲ هزار کانون کشور در شمار پنج کانون برتر قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این مهم بیانگر آن است که کانون‌های فرهنگی هنری قشم گام نخست اعتلای خود را با موفقیت برداشته‌ و پر شتاب در مسیر اهداف تعیین شده حرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: خانه، مسجد و مدرسه برجسته‌ترین خاستگاه‌هایی است که می‌توانند در تحقق بیانیه گام دوم و تربیتی نسلی در طراز انقلاب اسلامی بر مبنای معارف قرآنی ایفای نقش کنند.

شیخ‌زاده اضافه کرد: حرکت در مسیر تعیین شده از سوی ولایت فقیه یکی از واجبات کشور در عصر حاضر است و بیانه گام دوم انقلاب نسخه‌ای اساسی و شفابخش برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو تشویق جامعه هدف برای مشارکت در رویدادهای دینی-انقلابی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس و والدین از اهمیت و تاثیر بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول