اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توسعه ورزش قهرمانی مستلزم زیر ساخت و اماکن لازم است

فرماندار ورامین گفت: توسعه ورزش قهرمانی به زیرساخت‌های لازم از جمله اماکن ورزشی نیاز دارد که این مهم با احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی و بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری در ورامین محقق شده است.

توسعه ورزش قهرمانی مستلزم زیر ساخت و اماکن لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین عصر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه‌های ورزشی شهرستان ورامین اظهار کرد: ورامین از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش عمومی، قهرمانی، ورزش انفرادی و گروهی برخوردار است و حضور تیم‌های والیبال، تکواندو، فوتسال و والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ برتر، نشان از این ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش‌های انفرادی نیز ورزشکاران شهرستان ورامین افتخارات بسیاری در سطح استانی، ملی و بین‎المللی کسب کرده‌اند و جوانان شهرستان بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز درآورده‌اند.

فرماندار ورامین عنوان کرد: توسعه ورزش قهرمانی، به زیرساخت‌های لازم از جمله اماکن ورزشی نیاز دارد که این مهم در دولت تدبیر و امید با احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی و بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری در ورامین محقق شده است.

کاغذلو افزود: شهریورماه سال گذشته، سالن ورزشی شهید مهدی ثامنی‌راد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و سرانه ورزشی شهرستان را به ۵۷ سانتی‌متر مربع رساند.

وی بیان کرد: علاوه بر این در شهریور ماه سال ۹۷ ، فاز اول استادیوم ۵ هزار نفری ورامین شامل زمین چمن مصنوعی، ۶ پروژکتور ، سکوی تماشاچی برای یک هزار نفر و رختکن با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید. 

فرماندار ورامین ابراز کرد: علاوه بر پروژه‌های ورزشی در مناطق شهری، روستاهای ورامین نیز از احداث سالن‌های ورزشی بی‌بهره نبوده‌اند و دهیاران با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، نسبت به احداث سالن‌های چند منظوره اقدام کرده‌اند.

کاغذلو گفت: در هفته دولت امسال، سالن ورزشی شهید مهرجویی روستای عبدل‌آباد در مساحت هزار و ۲۵۴ متر‌مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به دهیاران، زمینه تکمیل شدن آن‌ها تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید فراهم شده و فضای مناسب ورزشی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول