اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئول فلسطینی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، دور زدن ملت فلسطین است

عضو دفتر سیاسی حزب «الشعب» فلسطین تأکید کرد که امروز در اعتراض به عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، تظاهراتهایی در شهرهای فلسطین برگزار خواهد شد.

مسئول فلسطینی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، دور زدن ملت فلسطین است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فهمی شاهین» عضو دفتر سیاسی حزب «الشعب» (ملت) الفلسطین تأکید کرد که امروز سه‌شنبه علیه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی تظاهراتی برگزار خواهد شد.

شاهین به خبرگزاری آناتولی گفت که امروز این تظاهرات به صورت تجمعهای اعتراضی در مراکز شهرهای فلسطین برگزار می‌شود. امروز در فلسطین «روز خشم» نام گرفته است.

وی تأکید کرد که روز خشم بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید خواهد کرد و بیان این مسئله در قالب تجمعات و فعالیتهایی در مراکز شهرهای فلسطین صورت خواهد گرفت.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، بعدا نیز فعالیتهای روزافزونی علیه اشغالگری صورت خواهد گرفت و «رایزنیهایی برای افزایش آن در جریان است تا با مشارکت گسترده مردمی، به صورت عملی باعث گسترش مقاومت مردمی شود».

شاهین تصریح کرد، بنا بر تصمیماتی که دبیران کل گروههای فلسطینی اتخاذ کردند، امروز، روز خشم فلسطین است تا نسبت به شتاب برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز انزجار صورت گرفته و محکوم شود.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، عادی‌سازی روابط، دور زدن ملت فلسطین است و موضع سیاسی در فلسطین، مخالفت با رژیم صهیونیستی و معامله قرن آمریکاست.

دبیران کل گروههای فلسطینی 13 شهریور ماه به صورت ویدئو کنفرانس نشستی در رام الله و بیروت برگزار و بر توسعه مقاومت مردمی فراگیر در برابر صهیونیستها تأکید کردند.

دولتهای امارات و بحرین امروز رسما توافق عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را در واشنگتن امضا خواهند کرد؛ اقدامی که تمامی گروههای فلسطینی از آن، تحت عنوان خنجر از پشت یاد کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول