اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نرخ ماهیانه اجاره بهاء سراهای دانشجویی اعلام شد

با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، نرخ ماهیانه اجاره بهاء سراهای دانشجویی مجردی و متاهلی در سال تحصیلی 1400-1399 در نیمسال اول و دوم و ترم تابستان به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام شد.

نرخ ماهیانه اجاره بهاء سراهای دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، این صندوق طی بخشنامه ای نرخ ماهیانه اجاره بهاء سراهای دانشجویی مجردی و متاهلی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در نیمسال اول و دوم و ترم تابستان را به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام شد.

بنابر اعلام صندوق رفاه دانشجویان، نرخ محاسبه اجاره بهای سراهای دانشجویی مجردی و متأهلی ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس بررسی های کارشناسی و هم اندیشی با دبیران محترم مناطق ده‌گانه در جلسه ی مورخ پانزدهم شهریورماه سالجاری در  هیأت محترم امناء صندوق رفاه به تصویب رسیده است.

با توجه به تداوم وضعیت جهانی شیوع بیماری کرونا در کشور و گزینه های مختلف پیش‌رو در حوزه آموزش دانشگاه ها (حضوری و غیرحضوری)، به منظور فراهم شدن مقدمات اسکان نوبت بندی گروه های دانشجویی دارای اولویت در خوابگاه های دانشجویی در طول سال تحصیلی پیش رو، امکان ثبت روزشمار سکونت دانشجویان در سامانه ذیربط  صندوق رفاه فراهم شده است و دانشجویان با معرفی آموزش و برای انجام تکالیف آموزشی عملی خود  که حتی‌المقدور فشرده خواهد بود برای یک دوره زمانی معین و لازم در خوابگاه اسکان داشته و صرفاً در ازای تعداد روزهای اسکان، هزینه پرداخت خواهند کرد. همچنین در صورت کاهش ظرفیت اسکان اتاق‌ها توسط دانشگاه برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هزینه اجاره بهاء بر مبنای ظرفیت‌ های واقعی ثبت شده در سامانه صندوق ( نه بر اساس تعداد نفرات ساکن در اتاق در وضعیت خاص فعلی) محاسبه و دریافت خواهد شد و دانشجویان عزیز هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد. 

معاونت دانشجویی ضمن اعلام ظرفیت  قابل اسکان خوابگاه‌‌ها با حفظ فاصله گذاری فیزیکی به حوزه آموزشی دانشگاه و تنظیم برنامه‌های آموزشی دانشگاه بر اساس آن، برنامه ریزی و نوبت بندی لازم برای اسکان گروه‌های دارای اولویت اسکان در فواصل زمانی تعیین شده را مشخص می کند.

همچنین تاکید شده با توجه به اسکان متناوب و نوبت بندی دانشجویان دارای اولویت، اتخاذ تدابیر مقتضی و مناسب برای تخلیه به موقع خوابگاه به منظور اسکان گروه دانشجویی بعدی نیز از دیگر ضرورت هاست.

برای اطلاع از نرخ ماهیانه اجاره بهاء سراهای دانشجویی (مجردی و متاهلی( در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ )نیمسال اول، دوم و تابستان) به این آدرس مراجعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول