اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از سنگ‌اندازی و بسته بودن در اداره و رؤسا به روی جوانان

رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: اگر اداره‌ها و رؤسا در خودشان را بسته و کاری به کار جوانان ندارند و سنگ‌اندازی هم می‌کنند، باید بدانند که درهای دیگر کشورهای دیگر برای آنها باز است.

انتقاد از سنگ‌اندازی و  بسته بودن در اداره و رؤسا به روی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهرداد امامی امروز در جلسه اقتصاد و دانش بنیان و جهش تولید که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان در چارچوب سند راهبردی کشور سعی کرده‌اند تا در بحث اقتصاد دانش بنیان و توجه به نیروی انسانی و سرمایه‌ انسانی افراد خلاق پیش رفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان دایره نخبگان خود را گسترده کرده است، تصریح کرد: ضمن اینکه نگاه ما این است که نفت ما همین جوانان هستند به تجاری‌سازی هم توجه می‌شود. 

امامی متذکر شد: بنیاد ملی نخبگان استان جزو پیشروترین بنیادهاست که با کمک و حمایت دانشگاه‌های استان گام برمی‌دارد. 

وی ابراز داشت: مراکز نوآوری در دانشگاه‌ها شکل گرفته و فرصتی برای ارائه ابتکارات جوانان است. 

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تصریح کرد: طرح شهاب در سطح کشور اجرا شد، به نظر می‌رسد،باید در حوزه دانش‌آموزی هم وارد عمل شد تا همان بحث فرهنگ مد نظر ایجاد شود. 

وی یادآور شد: یکی از مشکلات ما صادرات نیروی انسانی به کشورها و شهرهای دیگر بود که برنامه‌های ارائه شده یک مهاجرت معکوس را ایجاد کرده است. 

امامی بیان داشت: اگر اداره‌ها و رؤسا در خودشان را بسته و کاری به کار جوانان ندارند و سنگ‌اندازی هم می‌کنند، باید بدانند که درهای دیگر کشورهای دیگر برای آنها باز است. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول