اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از ۵۰ ملک مازاد ادارات استان سمنان شناسایی شد

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: بیش از ۵۰ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در این استان شناسایی شده که از این تعداد، ۲۳ مورد در حوزه شهری است.

بیش از ۵۰ ملک مازاد ادارات استان سمنان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خلیلی‌خواه عصر امروز در جلسه فروش اموال تملیکی مازاد استان سمنان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران استان در استانداری اظهار کرد: مطابق ماده ۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دو" جهت ایجاد ارزش‌افزوده اموال مازاد باید در کمیسیون ماده ۵ مطرح و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در استان سمنان بیش از ۵۰ ملک اموال مازاد شناسایی شده که از این میزان ۲۳ مورد در حوزه شهری است و در حوزه شهرداری‌های سمنان، شاهرود دامغان، سرخه، مهدی‌شهر و گرمسار واقع شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان بیان کرد: همچنین ۲۷ مورد از اموال مازاد شناسایی شده مرتبط با حوزه روستایی است که باید فروش آن به تأیید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برسد.

خلیلی‌خواه خاطرنشان کرد: با تصمیم اتخاذشده و توافق به عمل آمده با شهرداران استان مقرر شد تا هفته آینده اموال مازاد تعیین تکلیف شود تا از محل فروش اموال مازاد منابعی برای دولت فراهم شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول