اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئول فلسطینی: امارات و بحرین، مقدسات اسلامی را فدای منافع شخصی بی‌ارزش کردند

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن انتقاد شدید از بحرین و امارات، تأکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

مسئول فلسطینی: امارات و بحرین، مقدسات اسلامی را فدای منافع شخصی بی‌ارزش کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین سه‌شنبه (روز گذشته) در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با ابوظبی و منامه را امضا کردند.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، این توافق را یک «اتفاق تأسف‌بار» دانست و گفت که این رژیمها، مقدسات و اصول امت اسلامی را فدای «منافع شخصی بی‌ارزش» کردند.

خبرگزاری «صفا» به نقل از العاروری گزارش داد که این منافع شخصی، شامل حمایت از ترامپ و نتانیاهو برای انتخابات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد، هر کس که به سمت رژیم صهیونیستی برود، منزوی خواهد شد؛ زیرا «نتانیاهو و ترامپ، به صورت موقتی و تا زمان تحقق منافع خود از این افراد سوء استفاده خواهند کرد».

این مسئول فلسطینی ادامه داد: «چگونه می‌توان از نتانیاهوی جنایتکار به عنوان یک دوست استقبال کرد؟ او کسی است که ملت فلسطین را می‌کشد، نابود می‌کند و می‌سوزاند».

العاروری با تأکید بر اینکه نتانیاهو باید از نظر حقوقی محاکمه شود، و با او به عنوان یک جنایتکار برخورد شود، نه دوست، خاطر نشان کرد، اینکه اختلافات را به عنوان بهانه‌ای برای عادی‌سازی قرار دهند، یک بهانه دروغین است و در چنین شرایطی نیاز به چنین توافقی نبود؛ زیرا کشورهای که روابط خود را عادی کرده‌اند، سودی نخواهند برد.

این مسئول حماس با بیان اینکه اتحاد ملت فلسطین، ضامن پیروزی و جلوگیری از شکست است، تصریح کرد، حماس و فتح، اقدامات عملی برای مقابله با عادی‌سازی انجام خواهند داد.

العاروی خاطر نشان کرد، حماس و فتح همچنین با تکیه بر مقاومت ملی، مشارکت و بازسازی سازمان آزادی‌بخش از دریچه انتخابات و پایان بخشیدن به اختلافات، با عادی‌سازی مقابله خواهند کرد.

وی با بیان اینکه «ما امروز مسیری را آغاز می‌کنیم که به پیروزی شرافتمندانه برای ما و امت اسلامی در برابر صهیونیستها ختم خواهد شد»، تأکید کرد، ملت فلسطین از 100 سال پیش تا کنون با اشغالگری مبارزه می‌کنند و بر سر مسائل ملی و اصول خود، هیچ اختلاف نظری ندارند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول