اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهل رسانه با بیان دغدغه‌های مردم جهاد می‌کنند/4 هزار برنامه بسیج برای هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بسیج چهار هزار برنامه اجرا خواهد کرد، گفت: از اهل رسانه تشکر میکنم که به بیان دغدغه مردم می‌پردازند و به نوعی جهاد می‌کنند.

اهل رسانه با بیان دغدغه‌های مردم جهاد می‌کنند/4 هزار برنامه بسیج برای هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در نشست خبری مشترک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در زمان دفاع مقدس، با وجود شرایط بسیار سخت توانستند از این دشواری، پیروزمندانه عبور کنند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه در این هفته، برنامه‌های متعددی توسط ارتش و سپاه اجرا خواهد شد، افزود: از اصحاب رسانه نیز تشکر می‌کنم که دغدغه‌های مردم را منتقل می‌کنند و به نوعی جهاد می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بصورت مشترک بین نیروهای مسلح اجرا می‌شود و بخشی از برنامه‌ها را به‌صورت مجزا دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه بسیج با توجه به گستره پایگاه‌های متعدد، چهار هزار برنامه تدارک و تدوین شده است.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکونی و تعمیر ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه کوت‌عبدالله، توزیع بیش از ۱۰۰ پکیج لوازم ورزشی در مناطق کم‌برخوردار، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و پخش برنامه‌های تلویزیونی که توسط بسیج تهیه می‌شود، تولید برنامه با نوای کاروان و برنامه‌ای برای ارج نهادن به زحمات جهادگران سلامت از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول