اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی زاده: جریان سلطه به دنبال بستن درهای دنیا بر روی کشورمان است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریان سلطه به دنبال بستن درهای دنیا بر روی کشورمان است.

قاضی زاده: جریان سلطه به دنبال بستن درهای دنیا بر روی کشورمان است

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین قاضی‌زاده نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از شرکت هلیکوپتری ایران در جمع پرسنل و مدیران این مجموعه با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، گفت: از همین رو باید اذعان کرد که ایران کشور ثروتمندی است.

وی بابیان اینکه جریان سلطه به دنبال بستن درهای دنیا بر روی کشورمان است، گفت: یکی از وظایف ما پیدا کردن قهرمانانی همچون شماست تا به شما خدا قوت بگوییم و حامیان خوبی برای کاهش زحمات و مشکلات شما باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: امروز جماعتی با کت‌وشلوار اما با همان تفکر وحشی نظیر چنگیز، هیتلر و صدام که تاریخ جنایات آن‌ها را ثبت کرده است، با ابزار پول و سلاح به دنبال سلطه‌جویی هستند.

وی بابیان اینکه شما عاملان مقاومت و سرداران ارائه خدمات انسانی به ضعیف‌ترین و محروم‌ترین مردم هستید و باید در مسیر خود استوار باشید، تصریح کرد: زحمات شما در این شرکت در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که دسترسی به خدمات اولیه بهداشتی و پزشکی ندارد از همین رو اقدامات شما از ارزش والایی برخوردار است.

نائب رئیس مجلس اظهار کرد: امیدوارم به‌زودی در این مسیر به پیشرفت دست‌یافته و از تعمیر هلی‌کوپتر به ساخت آن رسیده و زنجیره ساخت هلیکوپتر سبک در کشور را که قرار است به مردم خدمات انسانی و اورژانسی ارائه کند راه‌اندازی کنید؛ اقدامی که قطعاً باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

همچنین سهیل قیاسی مدیرعامل شرکت هلیکوپتری ایران با اشاره به تشدید تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران گفت: یکی از اهداف دشمن تحریم صنعت هوانوردی کشور است و در این زمینه هیچ حقی برای ما قائل نیستند.

وی ادامه داد: دستان پرتوان جوانان کشورمان در این مجموعه خدماتی را  ارائه می‌دهد که در حال حاضر در انحصار کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول