اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد تصویب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد به تصویب رسید.

کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد امروز به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: جزئیات و تصویب نهایی این طرح جامع و تفصیلی با پیگیری‌های ملی و استانی و با هماهنگی دیگر دستگاه‌های اجرایی در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: زیبایی شهمیرزاد به طبیعت و باغ‌های آن است و همگان باید برای حراست از طبیعت آن بکوشند.

فخری با بیان اینکه طبیعت و باغ‌ها در استان سمنان متعلق به آیندگان است، گفت: با تأکید استاندار سمنان و نظارت دقیق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مجوز تغییر کاربری باغ و فضای سبز در استان سمنان اعطا نخواهد شد و حراست و حفاظت از باغ‌ها خط قرمز ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد از سال ۸۷ آغاز شده است که روند تصویب آن تا قبل از این جلسه منجر به تصویب نشده بود و در ادامه تصویب نهایی این طرح از دیدگاه دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهد شد.

همچنین در این نشست مطرح ‌شد که تصویب طرح جامع شهر شهمیرزاد از مطالبه‌های مردم این شهر است که با تلاش مسؤولان مربوط کلیات این طرح در جلسه امروز به تصویب رسید و با تدوین این طرح جامع در میان‌مدت برای رونق اقتصادی و توسعه این شهر اقدام خواهد شد.

بر اساس آمار، جمعیت شهمیرزاد ۱۱ هزار نفر و محدوده این شهر ۷۳۰ هکتار تعیین ‌شده است و بر اساس آمار به ازای یک هکتار با احتساب باغ‌ها ۱۵ نفر در نقاط شهری شهمیرزاد زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول