اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۶۹ درصدی کشف چوب جنگلی و باغی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۶۹ درصدی کشف انواع چوب جنگلی و باغی در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۶۹ درصدی کشف چوب جنگلی و باغی در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پنج ماه سال جاری، ۸۶ تن انواع چوب جنگلی و باغی قاچاق توسط ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی و یگان‌های اجرایی شهرستان ملایر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده از متهمان مشخص شد، که افراد فرصت‌طلب و قاچاقچی درصدد بودند تا چوب‌های قاچاق را از مناطق غرب و جنوب غرب تهیه و به وسیله کامیون به مناطق شمالی انتقال دهند که با هوشیاری ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شناسایی و قبل از انتقال محموله‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب در حمایت از پلیس، گفت: پلیس بر اساس قانون با هوشمندی و تمام توان از منابع طبیعی و ثروت های خدادادی این خطه زر خیز حراست خواهد کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول