اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

صدور مجوز تک آهنگ ‌های سراج، عقیلی، آسرایی و زند وکیلی/فرزاد بختیاری «این عشقه» بازخوانی کرد

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

صدور مجوز تک آهنگ ‌های سراج، عقیلی، آسرایی و زند وکیلی/فرزاد بختیاری «این عشقه» بازخوانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

این آثار شامل ۵ آلبوم موسیقی در ژانرهای سنتی (۱ آلبوم) و پاپ (۴ آلبوم) و ۵۴ تک آهنگ در ژانرهای سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفیقی(۹ قطعه) بوده‌اند.

آلبوم های «رودین» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد رضا، «ستاره دنباله دار» به آهنگسازی و خوانندگی میثم گودرزی، «نگاه» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی امین عراقی، «سرمازده» به آهنگسازی و خوانندگی میرحسین حسینی و آلبوم موسیقی سنتی «زخمه» به آهنگسازی و خوانندگی مسعود میرزاحمد مجوز انتشار دریافت کرده اند. 

از میان تک قطعه هایی که مجوز انتشار آن‎ها صادر شده می توان به  قطعه «عشق» به خوانندگی حسام الدین سراج و آهنگسازی فرید الهامی،  قطعه «نگار بی وفا» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مسعود تدینی،  قطعه «نوروز ما» (به پاسداشت طبیعت و نوروز) به خوانندگی محمد رشوند و آهنگسازی رامین عبداللهی،  قطعه عاشورایی «دیدار» به خوانندگی امیر شیشه گران و آهنگسازی فرید نادری، قطعه «جمعه بی شنبه» به خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگسازی پیام شفاهی و «فصل پریشان شدنم» به خوانندگی و آهنگسازی علی زند وکیلی اشاره کرد.

در شش ماهه نخست سال جاری، سالار عقیلی  برای 4 قطعه دیگر  به نام‎های می ترسم، قطعه مادر (به مناسبت روز مادر)، قطعه باران بهاری و قطعه دلبسته شدم از دفتر موسیقی مجوز دریافت نموده  است.

این در حالی است که به نظر می رسد میزان درخواست مجوز برای آثار پاپ و تلفیقی بیشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتی افزایش نداشته است.

همچنین لازم به ذکر است گزارش صدور مجوز دفتر موسیقی هر هفته در قالب خبر منتشر می شود.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

**************************

فرزاد بختیاری «این عشقه» آصف آریا را خواند

فرزاد بختیاری که با انتشار قطعه «ماهم تویی» در اوایل امسال توانست نظر مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند در جدیدترین اثرش با آصف آریا خواننده مطرح موسیقی پاپ همکاری کرد.

«این عشقه» جدیدترین آهنگ فرزاد بختیاری با آهنگسازی و ترانه آصف آریا و تنظیم و میکس و مستر پیمان انوری پور منتشر شده و بهروز میرزایی به عنوان نوازنده گیتار در این اثر هنرنمایی کرده است.
همچنین قطعه «ماهم تویی» این خواننده در اوایل امسال با استقبال مخاطبان موسیقی پاپ مواجه و به درخواست مردم بارها از رادیو تهران پخش و شنیده شد.

بختیاری پس از موفقیتش در انتشار قطعه ماهم تویی، در همکاری با آصف آریا توانست قطعه متفاوت «این عشقه» را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کند.

«همه دنیام»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی» ، «آلوده»، «اشتباه ابدی»، «خونه خراب» و «ماهم تویی» تاکنون از این خواننده در درسترس مخاطبان قرارگرفته است.

فرزاد بختیاری از وکلای شناخته شده و از شاگردان استاد گلپایگانی و افتخاری است که از سال ۹۵ به صورت حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی گذاشته و فعالیتش در عرصه موسیقی را با انتشار چندین تک آهنگ و قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» ادامه داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول