اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شکایات مردمی از طریق تلفن 135 تعزیرات گلستان بررسی می‌شود

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان از راه‌اندازی تلفن 135 تعزیرات به منظور رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد.

شکایات مردمی از طریق تلفن 135 تعزیرات گلستان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از راه‌اندازی تلفن سه رقمی۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه به منظور ثبت تخلفات و گزارشات مردمی راه‌اندازی شده است.

وی از مردم استان گلستان خواست گزارش هرگونه تخلف و گرانفروشی در بازار را از طریق تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

عضو شورای قضائی استان گلستان با تاکید بر اینکه در برخورد با هرگونه تخلفات اقتصادی، صنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشتی و... با احدی عهد اخوت نبسته‌ایم، گفت: تیغ تیز قانون گریبان متخلفان اقتصادی و صنفی را خواهد گرفت.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی ۱۳۵ پل ارتباطی تعزیرات حکومتی با مردم است، ابراز کرد: شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند به صورت حضوری، یا تلفن ۱۳۵ همچنین سامانه اینترنتی ۱۳۵ گزارشات خود را به اطلاع این اداره کل برسانند.

وی تاکید کرد: در صورت محرز شدن تخلف در اسرع وقت با متخلفان برخوردهای قانونی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول